Gå til innhold

Har noen opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At en graviditesttest du har tatt hjemme har vist at du er gravid, men du har ikke vært det? Går det ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det er mulig,kansje i et skjeldent tillfelle,men jeg har aldri hørt om det

Skrevet

Flott:) Da har jeg ikke tatt gleden på forskudd

Skrevet

Det kan gå ann det har jeg hørt.

Skrevet

Huff da, d var kjedelig å høre. Jeg trodde det var mest den andre veien som gikk an, Den viser negativ selv om man er gravid.

Skrevet

men tror det skal VELDIG mye til for at en graviditetstest kan vise falsk positiv hvis den er tatt riktig å ikke gått ut på dato osv..

men ta med deg en urinprøve til de sekreterene hos legen i morra tidlig så er du helt sikker.

lykke til å krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Ja, jeg tenkte det i morgen, men er litt utolmodig.... Men mensen har uteblitt, ømme bryster, spiser mye og kjenner at det er noe der nede...

Skrevet

skjønner jeg:) men har du tatt sånn test fra apoteket eller sånn test man bestiller fra internett?

Skrevet

apoteket...clear blue. Det står jo at den skal være like sikker som hos en lege...

Skrevet

beklager at jeg skriver dette men jeg bare gratulerer deg;)

jeg personlig tror du er gravid,hvorfor sku den vise feil .å spesielt siden du har gått over tid med mensen å sånn

nei så jeg sier bare gratulerer:):):)

klem

Skrevet

Takk:) Men som du ser selv ut fra nicket så har jeg tatt gleden på forskudd...:) Så spennende!! Jeg er like spent nå som med førstemann.Må komme meg til legen snart sånn at jeg får det ordetlig bekrefta:D

Skrevet

ja ,skjønner jeg:) man tror det liksom ikke helt før legen har bekreftet det, i så fall,hvor langt er du på vei?

Skrevet

I følge terminkalkulatorer her på nett, er jeg da 4+5. Har time hos legen i morgen:)

Hva med deg alvilde?

Skrevet

Mmmm, nå har jeg opplevd å få positiv Clearblue digital-test den ene dagen,men negativ den neste... Og var ikke gravid.... Noen her inne sa den gang at jeg enten hadde en defekt test,eller at jeg kan ha vært kjemisk gravid...Altså befruktet egg som ikke festet seg likevel... Skuff var det. Men jeg hadde ingen symptomer ellers igrunnen,bare litt treig tr. Få det bekreftet og gratulerer ;)

Nå har jeg hatt to positive to dager på rad, så nå tror jeg nett jeg hopper på det toget som gikk før jul ;)

Skrevet

Da har jeg vært hos legen og fikk termin 30.01 :)

Skrevet

Tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...