Gå til innhold

snakk om dobbelmoral du gitt!!!!!arg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei vennine som er SYKELIG sjalu... og jeg får derfor ikke lov å snakke med typen hennes, og hun blir sur dersom vi har snakket sammen, IKKE bak hennes rygg for all del!!

men hun kan sitte å snakke med min mann på msn og sånt!! noe som egentlig ikke gjør noen verdens ting hadde det ikke vært for at hun ikke tåler at noen snakker med hennes!!! kjenner hormonene hopper litt!!

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Hadde fortsatt å prate med hennes type. Hadde hun sagt noe så hadde hun fått klar beskjed om at det får gå begge veier.

Skrevet

Hun kan jo ikke ha det spesielt godt med seg selv!! Hehe, tror du typen hennes er hypp på deg?!

Skrevet

nei d kan jeg virkelig ikke tro.. og jeg er hvertfall IKKE HYPP på ham!!!! men jeg får meg ikke til å sitte å være sur og uhøflig mot folk.. og ingen andre reagerer på det som flørting......!!!!

Skrevet

som mannen min sååå fint sa her den ene dagen... jeg synes du er kjempe fin altså, men blir litt overaska om det kommer frem at han har et øye for deg akuratt nå for tiden...=D

svær som en hval og VELDIG vaggende=DDD

Skrevet

Jaja, en kan aldri vite;0) Kansje du har en "hemmelig" beundrer?? Hehe, du får ha lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...