Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 og må ringe banke i morgen å få sperret det!Må jeg i banken for å ta ut penger til jeg får nytt kort da eller?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Ja, men det tar bare noen få dager. Gikk gjennom det samme sist måned.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Ok,takk for svaret:)Det er vel ikke så lett å misbruke det når ingen har koden min.Noen dager siden jeg mistet det..
iznogood Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 jo, det er lett å misbruke, bigtime. trenger ikke kode for å handle seg halvt ihjel på nettet, trenger ikke kode på parkeringsautomater - for å nevne noe. Tror jeg ville ring banken eller visa i kveld om det var mitt kort, ja.
=Mina min og mej= Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 du kan få sperret det med en gang... husker ikke nr desverre, men er døgnåpent nr... ikke mye til hjelp her, men.. kortet kan misbrukes selv om man ikke har koden så vidt jeg veit...
Mom2Two Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Er du helt fjern??? Det er superlett å misbruke det uten koden. Du kan handle ubegrenset på nettet bl. a, og bruke det hvorsomhelt som tar visa credit. Trodde også alle var klar over at man er pliktig til å sperre kortet umiddelbart!!! Det kan man gjøre døgnet rundt!
Mom2Two Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Du kan forresten bli ansvarlig for misbruket eller deler av det når du ikke sperrer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå