Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har ganske nylig fått rockeringen min. Nå gjør det driiiiiiiiiit vondt. Men ikke sånn støl vondt, mer "blåmerkevondt". Er dette vanlig? Går det fort over? nesten så jeg ikke klarer å rocke...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg fikk rockeringen for en uke siden og det går mye bedre nå. Var driiiitvondt her også, spesielt over den ene hoftekammen. Men nå tar jeg lett 5-10 min. Man blir på en måte litt nummen, så man kjenner det ikke så godt. Ikke gi deg!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Er det vanlige rockeringer som vi hadde når vi var barn dere snakker om? Har lest mye om slik trening her, men er det virkelig så god trening? Da er det iallefall genialt
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Nei, det er ikke de vanlige rockeringene, det er disse: http://www.sports-hoop.com/index.html De er tyngre enn vanlige rockeringer. Du kjøper etter hvor mye du veier. Jeg fikk min for 4 dager siden så kan ikke si så mye om resultat. Men etter hva jeg har lest her inne så virker den veldig bra. Jeg merker jo at jeg strammer magen noe veldig når jeg bruker den, så har tro på at den virker=) Den kostet 350 kr. (da ink. frakt fra den siden jeg skrev over her). Men skal man bestille fra norsk nettbutikk så koster ringen alene 500-600 kr. mener jeg å huske.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 hvilken ring bør en på 180 og 62 kg ha? ....noen med litt peiling??
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 du anonym 14:17 du kan godt bestille den på 4ib, si du er så høy.. men trenger du da? du "hørers" veldi tynn ut.. si du veier så lite i forhold til høyden..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 er ikke slike ringer for å stramme opp magen? er tynn ja, men fortsatt umulig å få tilbake den flate magen! Er ikke det grunnen til at man bruker den...?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Det er i allefall derfor jeg bruker den..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Klart du kan bruke den for å få flat mage!! De som sier du er tynn nokk er bare sjalue!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå