Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 når hun hadde to timers reise til sykehuset og var avhengig av båt som bare går 5 ganger i døgnet. Venninna mi ble gående rundt i byen med rier i mange timer, fordi de ikke hadde kapasitet til å ta seg av henne på sykehuset. Måtte vente til det blir regelmessig. Jeg blir så sint på helsevesenet noen ganger!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Dette er det værste!!! Jeg blir også rasende oppgitt på hva de kan få seg til å gjøre mot oss kvinner. Uansvarlig fra sykehusets side vil jeg si. HVa hvis fødselen gikk fortere enn antatt? Og ikke minst hennes opplevelse og følelse av utrygghet rundt fødselen... Håper det gikk bra med venninnen din. Jeg har traumer fremdeles fra min første fødsel da de absolutt skulle sende meg hjem selv om jeg hadde styggvondt. Vi bor nære sykehuset, men det hjelper uansett ikke hvis man føler seg utrygg. Jeg fødte kort tid etterpå, og kunne risikert å føde hjemme hvis jeg ikke hadde nektet å reise hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå