Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Ååååååååååååååååååååååååååååååh, duuu luuuuuurte meg du...... ;o) Jammen holdt du meg for narr lenge også.. Heeeele fredagen, og til langt på natt lørdag.. Ha ha ha.. Må le av meg selv som ikke tok den!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 hehehehehehehe =))) Jeg hadde det dritgøy jo!!! Men trøbbla med begge nickene.Måtte ha oppe flere vinduer osv.hahaha Gosj,det var show. Trodde du skjønte det? Å sang ble det å....sukk....han freddan er flink assa c",)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Nei, vet du jeg skjønte ikke bæret! Og i vaffal ikke ventetilfreddan. Brukte vel for mye hjernekraft til å dikte sanger og dikt til å gruble på hvem det var.. Også har det ikke en gang slått meg at man kan sjekke nickene.. Sukk. der ser du hvor blond jeg er! ;o) Ventetilfreddan hilser også, og sier vi sees på torsdag.. Eh, da blir det jo egentlig at du må ventetiltorsdan... *grynter*
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 huff,hehehe.Jeg lo så jeg tørka tårer.Å satt med dårlig samvittighet for at jeg lurte deg også...hehehe. Var tenkt å lage et vers til deg og røpe,men så kom andre meg i forkjøpet nedpå der...Da venta jeg litt. Blond er en heldagsjobb serru,heheheh. Freddan ja,hils å si oink =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå