Lykkeliten86 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Heisann, førstegangsfødende her, og lurer på hvor lang tid det tar før stinga forsvinner ?
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Gikka, da burde du snakke med legen din om det, for jeg tror ikke de skal sitte så lenge? Jeg fikk i allefall beskjed på sykehuset at de skulle løse seg opp etter cirka 14 dager. Mine forsvant gradvis, de første allerede etter 1 ukes tid og de siste ca 2 uker etter fødsel. Hadde 10 sting.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Det kommer an på type tråd som ble brukt hvor lang tid det tar før de forsvinner.
meks Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Vil ikke ta fra deg motet,men mine siste sting forsvant ikke før 3 mnd. etter fødsel.Må legge til at jeg hadde en del innvendige sting i skjede og endetarm da.Var plaget av de hele tiden og var inn og ut hos gynekologen på sykehuset for å fjerne de mest plagsomme,men det var alltid noen som ikke kunne fjernes.Fikk beskjed om at tiden det tok var innenfor normalen.Tråden var en type som skal forsvinne av seg selv. Håper virkelig stingene dine forsvinner fortere enn de gjorde for meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå