♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Noen som har hatt det her før og vet dere grunnen til det utenom ved graviditet?
Alba44 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg hadde det en gang for 3 år siden. Gikk rett i veggen og fikk DEN blåveisen! Snakket med legen om det etterpå og vi kom frem til at grunnen var lite søvn, mye stress og lite mat/drikke.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Med et i utgangsgpunktet lavt bt skal det ikke så mye til før jeg får et blodtrykksfall. Det kan være som Alba nevner stress, lite mat/drikke, varme o.l. Jeg kan også få det av fart, f. eks besvimer jeg/blir klein av å ta karusell. Den pinligste episoden var likevel da jeg fikk blodtrykksfall under en gynekologisk undersøkelse!!! Kjente meg plutselig rar, svak og svimmel, men før jeg rakk å si i fra så var jeg borte... Våkna av at legen sto og ristet i meg mens beina var spent ut i spagaten i gu-stolen. Haha - for et syn det må ha vært!!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Jernmetningen min er bare på 15 og det er jo veldig lavt, kan det ha noe med det å gjøre??
meg & to små vampyrer Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Jeg opplever blodtrykksfall fra tid til annen. jeg har lite jern. alltid nesten. Og i perioder lavt blodtrykk...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Kan som sagt være masse stress, utslitthet og lite mat/drikke! Jeg fikk et skremmende BT-fall under fødselen! Gikk fra 148/102 til 70/40! Da fikk jeg beskjed om å hive i meg saft umiddelbart!!!
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2008 Hva gjør dere da? tenker dere ikke mye på at det kan skje når man kjører bil og slik?
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2008 Ble mange innlegg her nå, hehe. Letet det opp igjen på loggen og svarte på feil innlegg, men det er her det skulle stå at jeg bare lurte om det var noen andre her som hadde hatt det og hva det kunne skyldes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå