Gå til innhold

Kåring! Norges beste campingplass....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vil du anbefale på det varmeste?

¤ Barnevennlig

¤ Fint område

¤ Gode minner

Har akkurat kjøpt oss campingvogn, og gleder oss til ferie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart Ramton Camping!!! Ligger på Nærsnes, og er kjempekoselig. Fint for unger og voksne. Man kan bade i Oslofjorden siden det er strand der.

Skrevet

Furustrand i Tønsberg, Norges fineste strand som nærmeste nabo og 5 km til Tønsberg sentrum.

Skrevet

åh, jeg har vært på mange campingplasser i mitt liv. De beste plassene jeg har vært på er Stranda camping på Lillehammer og i Strømsund, det ligger i Sverige! De husker jeg aller best! Det har sikkert forandra seg litt til nå, men det er iallefall gode minner og jeg strotrivdes som barn der ;) og vil selv dra dit med mine barn hvis vi får oss campingvogn!

Skrevet

Kan jo si hvilken jeg syns er en av de fineste vi har vert på. Sjøsanden camping er veldig koslig syns jeg, så har vi vert på mange utrolig fine i Danmark, men jeg husker ikke hva de heter..

Skrevet

Svelvikstranda på Tjøme ;)

Skrevet

Fint om dere skriver litt om hvordan området er og hva det er å gjøre i nærheten :-)

Vi trives f.eks på sjøsanden fordi Mandal er en kjempekoslig liten by, det er en nydelig strand der og masse leker til barna.

Vi pleier også å ta en tur til dyreparken siden det ikke er så langt derfra..

Skrevet

Sverige er best og billigst på camping!! Elsker sverige ferie!!!

Skal prøve Camping i Norge i år og er kjempespent:)

Skrevet

Eneste gangen jeg har vert i sverige var på jobb tur.. Vi bor på vestlandet så det blir mer naturlig med danmark eller sørlandet, men kunne veldig godt tenkt meg å reise til sverige på camping også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...