Potetstappe Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Som har lyst å bli kjent? Jeg var syk da det var barselgruppe, så fikk aldri vært med på det... Kjenner ikke så mange med små barn, så det hadde vært gøy å truffet noen... Snuppa syntes det er kjempe moro de gangene vi treffer andre babyer, men det er ikke så ofte... Skal være hjemme et år til med henne, og er redd det kan bli et langt år uten noen med barn å leke med:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå