Mitt vakre trekløver Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Har en sønn på 6,5 mnd...... skjønner de tutkoppen? Han har tatt flaske, men ikke interessert i flaske med vann, så tenkte kanskje jeg kunne prøve tutkopp. Når introduserte dere tutkoppen?
Snupi27 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 emilie begynte da hun var 4 mnd. hun har aldri tatt flaske så vi begynte rett på tutekoppen
Mitt vakre trekløver Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Men suger hun ut av den, eller heller du og det renner liksom bare inn?
-ak- Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 hei du:) vi har brukt tutkopp nå en stund.hadde samme problemet som deg, hun drakk ikke vann fra flaske, men funka når vi gikk over til tutkopp:) startet vel litt før hun var 6 mnd. vi startet med tutkopp der det bare rant ut for hun skjønte ikke at hun skulle suge, men det kan være tilfellet for at det var en type med veldig klumpete tut. men nå har hun iallefall begynt og suge automatisk. det renner ikke bare inn lengre. tror kansje de trenger litt tid til og fatte det. er jo en hard tut de skal suge på så er jo ikke like lett som med flaske:)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg kan anbefalle Tupperware sin tutekopp, den er lett for barnet å suge ut av den og det er begrenset hvor mye man søler(ut av den)om man velter koppen. Hvis man venner koppen opp ned søler man ingen ting ut.
Minnie Mom Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=11_77&products_id=4866 Denn ser fin ut synes jeg, skal kjøpe den til tulla på 4,5 mnd og begynne å øve litt på å drikke vann.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå