Gå til innhold

HAHA!! Yeees - jeg er heldig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser fortsatt rabarbra! Jeg fikk to fine stilker... Tenkte jeg bare skulle spise en, da dette sukkeret er lite sunt... Men fader heller - det ble to.... Og det er såååååååååååååååååååååååååååååååå godt!

 

Misunnelig eller?

 

Vær det da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope! Det er surt og ekkelt uansett hvor mye sukker man har på:(

Skrevet

Hæ? Surt med sukker på?! Det er jo på grensen til nesten for søtt jo!

Skrevet

Driter jeg i, for jeg spiser hjemmemekka biff baguette, og den er GOOOOOD!

Skrevet

Du skjuler det VELDIG dårlig;-) Vet du er misunnelig!

 

Biff baguette? æææsj!

Skrevet

Jeg kjøpte baguetter i går som jeg skulle steke i ovnen i dag, men da jeg skulle til å lage dem oppdaget jeg at vi var tomme for pålegg. Nedtur. Men jeg har spist okse(!) tikka massala i dag og det var godt.

 

(nå var planen å lage den med svin, men jeg oppdaget ikke før jeg hadde stekt det at det var okse... Snakk om å være dårlig husmoremne a. Dessuten brant jeg papatumene mine og røykla hele kjøkkenet... Det er ikke så greit for en stakkar å være alene hjemme, når man er vant til å ha en mann som lager mat)

Skrevet

Men ja, jeg er veldig misunnelig på den rabarbraen=)

Skrevet

Hihi! Lang historie Mettlus!

 

Det hørtes jo helt villt ut - men synes du er flink som styrer på kjøkkenet jeg... :) Vet ikke hva papatumer er!

 

Alt jeg vet er at du bør være veeeeldig misunner på rabbisen;-)

Skrevet

Ja, den ble litt lenger enn jeg hadde tenkt egentlig den historien der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...