Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg spiser fortsatt rabarbra! Jeg fikk to fine stilker... Tenkte jeg bare skulle spise en, da dette sukkeret er lite sunt... Men fader heller - det ble to.... Og det er såååååååååååååååååååååååååååååååå godt! Misunnelig eller? Vær det da!
xxxJulianexxx Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Nope! Det er surt og ekkelt uansett hvor mye sukker man har på
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Hæ? Surt med sukker på?! Det er jo på grensen til nesten for søtt jo!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Driter jeg i, for jeg spiser hjemmemekka biff baguette, og den er GOOOOOD!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Du skjuler det VELDIG dårlig;-) Vet du er misunnelig! Biff baguette? æææsj!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Jeg kjøpte baguetter i går som jeg skulle steke i ovnen i dag, men da jeg skulle til å lage dem oppdaget jeg at vi var tomme for pålegg. Nedtur. Men jeg har spist okse(!) tikka massala i dag og det var godt. (nå var planen å lage den med svin, men jeg oppdaget ikke før jeg hadde stekt det at det var okse... Snakk om å være dårlig husmoremne a. Dessuten brant jeg papatumene mine og røykla hele kjøkkenet... Det er ikke så greit for en stakkar å være alene hjemme, når man er vant til å ha en mann som lager mat)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Men ja, jeg er veldig misunnelig på den rabarbraen=)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Hihi! Lang historie Mettlus! Det hørtes jo helt villt ut - men synes du er flink som styrer på kjøkkenet jeg... Vet ikke hva papatumer er! Alt jeg vet er at du bør være veeeeldig misunner på rabbisen;-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Ja, den ble litt lenger enn jeg hadde tenkt egentlig den historien der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå