Gå til innhold

skyggestrek.....

Heidi med to gutter + spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg HATER DE...... har nå fått det på 4 forskjellige tester over 3 dager. har ikm på onsdag. Vær negativ el bli positiv. hater å ikke vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ ENIG SÅ ENIG! Det skulle bare vært en mulighet POSITIV eller NEGATIV.....ikke den uvisse kanskje kanskje ikke streken!

Skrevet

Kjøp en cb digital. Den sier "gravid" eller "ikke gravid" :) Personlig tipper jeg du er gravid... en strek er en strek. Normalt at tester er svakt positive før ikm :)

Skrevet

tok en cb dig for 2 dager siden, altså 5 dager før ikm, og den var negativ. men skal ta en ny på tirsdag. utolmodig jeg???? nei da:) hehhe

Skrevet

Vet ikke når ikm er jeg så tørr ikke ta digital med en gang for da er det så skuffende...

Skrevet

5 dager før IKM er nok i tidligste laget selv for cb tester, så at den var negativ er nok ganske normalt :)

Tipper den viser noe annet nå. Løp og kjøp..tihii!!!! Tålmodig er det umulig å være her inne hehe

Skrevet

har en liggende i skapet:) tenkte jeg skulle ta en billig strimmel i morgen tidlig. Er så frustrerende dette her. Lucas ble jeg gravid med på pilla, så har liksom aldri prøvd før.

Hvor lenge har du prøvd??

Skrevet

Hm, har prøvd siden sept'07, men har faktisk blitt gravid i 2 av 4 pp'er. Hadde en ma i desember og langt mellomrom uten eggløsning og mens. Er gravid igjen nå :) Testet 2 dager før IKM med både billigtest og cb :) Dersom du har en liggende i skapet kan du vel svi av denne i morgen? Tipper du produserer hcg tidlig siden den slår ut positivt allerede.

Skrevet

oi, GRATULERER:) da skal jeg krysse alle fingre og tær for at spiren sittewr denne gangen:)

Når jeg var gravid med lucas testet jeg dagen etter ikm, og da var den veldig svak positiv, så tenkte kanskje at jeg produserer det litt sent jeg da???? men vet jo ikke. kan nok hende jeg tester med cb dig i morgen ja, er jo så utolmodig:)

Skrevet

Tusen takk :)

Kjempelykke til til deg og!!!!!! Krysser fingre og tær :)

Skrevet

var det du som hadde testet med billigstrimmel??? og fått en svak strek???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...