Topsie Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Vi vurderer å anskaffe babycall, men har ingen erfaring eller kunnskap om produktene. Kan dere gi meg noen anbefalinger?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Hei! Vi kjøpte oss babycall fra Doro, heter BM50. Ut i fra endel nettsider gjennom msn.no-shopping fant vi ut at den var billigst å kjøpe gjennom nettsiden www.meeter.no. Babycallen koster ca 600,-, med porto ble det for vår del 726,- å betale. Se link fra doro: http://www.doro.no/products/viewproduct?p=343&c=13&highlightword=bm50 Der ser dere alt hva produktet kan. Bla.: begge enheten har både batteri- og strømadapter, slik at man kan ha den med mange plasser. Gjennom foreldre-enheten kan man snakke til barnet(når de blir litt større). Lykke til!
Tikabo Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Vi kjøpte en av avent sine. Med lys, vuggesanger og med egen veske til hvis man skal ha den med på tur. Enheten som står inne på barneværelse kan gå på batteri om ønskelig, og den andre enheten er oppladbar. Veldig snærten sak men koster 1299,- tror jeg..
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Hei! Jeg glemte å fortelle at Doros, BM50 er en kopi av Avent sin babycall. Doro koster halvparten av prisen, i forhold til Avent sin.
berthen Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Anbefaler også Doro sin, men kjøp den som har to håndenheter ) Mye mer praktisk siden du da kan ha de med overalt:))
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 vi har også doro sin, med to håndenheter. se expert.no, der er den billigst tror jeg, to hundre billigere enn f.x babyshop.
bøllefrøene Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 vi har super nova og er kjempe fornøyd! Vi bruker den hver eneste dag, god batteri kapasitet, og lade fort opp
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 mener å huske vi ga 599... (koster 799 på babyshop)
baby 07.02. Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Noen typer slår ut det tråløse nettverket. Så hvis du har det er det lurt å velge nova.
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Vi er kjempe fornøyd med super nova:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 26. mai 2008 #11 Skrevet 26. mai 2008 Vi har phillips sin Den er fin, den
CB-BabyBoy Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Vi har super nova og er veldig fornøyd med den. Den er dyrere, men er også den eneste som jeg tror er trygg når det gjelder stråling. Mange babycaller sender ut stråler konstant, det kan ikke være bra for små babyhjerner å få dette på seg hele tiden. Enda værre er de som er sånn DECT eller hva det heter, da pulser det stråler som er noe lik en mobil tlf tror jeg. Anbefaler deg å lese litt på denne siden, det står endel om stråling; http://www.novababy.com/NO/index.asp Om du søker på finn, så kan du sikkert finne nova til en god pris! + Barnas Hus og flere utstyrsbutikker har den på tilbud nå vet jeg.
nurket4a Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 Vi har super nova og er vel ikke helt fornøyd... Den fungerer helt bra når mini skriker, men når vår del står på bordet og mobilen ligger i nærheten slår den inn hvis den ringer og lager et forferdelig bråk...
Krokka og prinsessa Skrevet 26. mai 2008 #14 Skrevet 26. mai 2008 Vi er superfornøyd med doro. Ta med to håndenheter, da kan du ha en i vogna uten strøm! God batterikapasitet og oppladbar.
gulda Skrevet 26. mai 2008 #15 Skrevet 26. mai 2008 Vi tenkte at det måtte jo være en fordel med god rekkevidde på babycallen, slik at hvis babyen sovnet i bilen, f.eks, så kunne vi la ham sove og sette ut babycallen. (Noe vi for øvrig aldri har endt opp med å gjøre). Ser nå at god rekkevidde ikke er så fordel likevel! Uansett hvor vi er så slår noen andres babycall inn, så må stadig lete etter ledige kanaler. Litt plagseomt, he he.. Ellers så er det greit at begge delner kan gå på batteri slik at en kan ta med seg babycallen. Kan være greit i noen situasjoner. Og greit å ha den hvis babyen sover i vogna hjemme eller på besøk.
Topsie Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. mai 2008 Tusen takk til alle sammen for gode anbefalinger )
Bebbiss Skrevet 26. mai 2008 #17 Skrevet 26. mai 2008 Var på Foreldre og Barn messa på Exporama i helgen og der hadde de den splitter nye Nova'en som er på vei ut i butikkene nå. Den koster 2000,-, er digital og så kjempeflott ut. Vi hadde selvsagt akkurat kjøpt den forrige utgaven for to uker siden og har vært fornøyd med den - til tross for noe forstyrrelser på skjermen, men den nye digitale skulle det ikke være NOEN forstyrrelser på og den hadde knallbra bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå