Gå til innhold

Ang oppsigelse i permisjonstiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå igjen 5 mnd av permisjonen min og har fått meg ny jobb i et annet firma. Hvordan går det da med mine utbetalinger de resterende 4 mnd etter at jeg leverer oppsigelse?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er oppsigelsestiden din?

ville sagt opp etter den.. har du 3 mnd oppsigelse så si opp 3mnd før..?? ellers vil du jo miste 2mnd utbetaling..

Skrevet

jeg sa opp , sånn at min siste arbeidsdag var min på min siste permisjonsdag jeg! kna du ikke gjøre det da? den nye jobben din er vel dikkert fra du er ferdig i perm og skal tilbake i jobb ?

Skrevet

Jeg har 1mnd oppsigelse. Men saken er den at de jeg jobber hos nå vet at jeg har fått meg ny jobb. Derfor vil de ha det skriftlig fra meg nå før den her mnd er ferdig sånn at de får ansatt en ny i min stilling med en gang. Men kan de kreve det? Selv om de vet at jeg har fått meg ny jobb. Jeg har jo absolutt ikke råd til å gå 4mnd uten lønn...

Skrevet

Du sier jo bare opp fra den datoen permisjonen er over. Når du leverer oppsigelsen er jo ikke viktig så lenge det er før oppsigelsesfristen.

Skrevet

Å ja, den nye jobben starter jeg i den dagen permisjonstida mi er ferdig..

Skrevet

Men jeg kan vel ikke levere inn oppsigelse nå i mai å si at jeg sier opp fra oktober av vel, når jeg har en mnd oppsigelse?? Huff, det her er jeg dårlig på, hehe ;)

Gjest irismor
Skrevet

La oss si at du starter i den nye jobben 1 oktober, da er permisjonen din over. Da skriver du i din oppsigelse at du sier opp fra 1 sept og at din oppsiglese løper fra da. Da er din siste arbeidsdag 30 sept.

Skrevet

Ok, da ble jeg litt letta over at jeg ikke blir å gå i flere mnd uten lønn! =)

Tusen takk for svar alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...