Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg er egentlig ganske tynn men hvis jeg har på meg f.eks en trang olabukse så får jeg alltid litt fett hengende over kanten. Det er jo kjempestygt og siden jeg er relativt ung så plager det meg endel? Hvordan kan jeg få bort dette?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Man kan nok dessverre ikke "punktslanke" seg, det eneste som hjelper er å forbrenne mer enn man tar inn/spiser. Men en god start kan være å trene mage-/kjernemuskulatur, så er i hvert fall musklene stramme og godt trente under magefettet... ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 tren yoga! spis sunt. bruk skrittteller og gå minst 100000 skritt hver dag!tren mage muskler,ta sit up hver dag,
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Du har jo ingen grunn til å klage om det bare er litt.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Hvis du er tynn, er det nok ikke slanking som er tingen for deg. Mulig du trenger å omdanne litt fettvev til muskler. Muskelvev er jo litt fastere og muligens ikke så "tytete", men hva vet jeg? :-D
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Jeg spiser ikke mye fra før av ( frokostblanding, salat til lunch og litt middag på ettermiddagen). Har ikke mulighet til å få gått 10 000 skritt når man jobber 100 %. For meg så spiller det ingen rolle om det er litt eller mye så lenge det plager meg. Men ja, for andre så vil de nok sagt at det bare er litt.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Tren magemusklene som fy og spis ordentlig, det resultatet du sitter igjen med da er det beste du får uten kirurgi. Hilsen x-sixpackinnehaver.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Hvordan får jeg trengt magemusklene som fy? Når jeg tar sit ups en sjelden gang så får jeg bare vondt i nakken og halsen.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Kjøp deg en av disse berømte rockeringene!! Skal visst fungere godt på magefettet:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Kjøp deg sit-ups bøyle på g-sport da. Da får du ikke vondt i nakken og halsen og kan ta sit-ups til du blir lei.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 På Clas Ohlson selger de et slags vektstanghjul (vet ikke hva det heter). Det brukes ved at du holder deg i stangen mens du står med tærne i bakken. Så ruller du hjulet fremover, mens du strekker hele kroppen så langt du rekker. Så ruller du hjulet tilbake. Drittungt, men på den måten trener du både magemuskler og ryggmuskler. Viktig å trene kroppen jevnt, vet du ;-)
blockarella Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 Man blir ikke kvitt fett på magen ved å trene magemusklene... Men får sterke muskler under fettet da! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå