storebror og junibaby=) Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 som vil si vekt tap?? Hvor mye sykler dere og hvor lang tid tar det føre en kan begynne å se forandringer? Hva ser dere det best på? Hilsen ei som har fått smaken på å sykle=)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Sykler 6 mil i uka (fordelt på 2 dager), og det synes etter veeeldig kort tid. Kjører litt styrketrening en dag også.
storebror og junibaby=) Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 ok så om jeg som ikke har trent på 3 år og er lett overvektig sykler 3 mil i uka ca( + -) til å begynne med ,så vil det merkes etterhvert? kommer jo til å øke da,men nå føles det som jeg døøør på hver tur hihi1
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Du vil nok merke det ja :-) Ta det pent til å begynne med, så du ikke får avsmak på det. Det er også god trim å sykle litt langsommere enn transportsyklistene! Sykle er GØY!!
storebror og junibaby=) Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2008 Så bra=) Ja er gøy så lenge man er flere.Er ei venninne som har dratt meg med=) Men må begynne pent ja. Kan heller ikke gå ned for fort nå,gifter meg i juli og kjolen er på plass,kjedelig om den blir for stor nå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå