Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Ikke ennå, fremdeles hjemme:( Som sagt, jeg ombestemte meg jo og vil ikke dette;) Hehe... (fremdeles rier, samme som før, men enda vondere. Ikke hyppigere) Kan forøvrig ikke gå oppreist nå, hodet ligger så langt ned at jeg faktisk ikke får retta meg helt opp! Lovende det iallefall!
Joikaboll@ Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Kom deg på føden da jente, eller har du planer om at tillab-mannen skal bli jordfar??? Lang vei til sykehuset da?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Urk, slitsomt å bli gående sånn da kan jeg tenke meg. Prøv så godt du kan å slapp av ihvertfall, så er du klar til kamp. Hadde håpet på du skulle føde på dagen til datteren min jeg, men da må du henge i;)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Seriøst tillab, nå synes jeg du burde tenke på å ta turen til føden. Tror det er ganske så vanlig at selv om åpningsriene tar sin tid, så kan det gå himla fort etter 4 cm med den typen forarbeid. Husk nå på at dette med 5 minutter mellom riene gjelder førstegangsfødende og ikke annengangs!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Har 5 min til sykehuset, ikke noe problem:) Men så lenge riene ikke er brukandes, blir jeg hjemme...
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Tror ikke jeg rekker det dessverre:( Og grattis med S forresten ja! *hipp hipp*
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Joda, men når jeg legger meg i akkurat rett stilling så stopper det helt nemlig! Så jeg ligger jo helst sånn da:p Hehe... Da kjenner jeg det jobber nedi der men jeg slipper de store vondtene.
Joikaboll@ Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Forstår hva du mener, syntes også det er mye bedre å gå rundt hjemme å vente enn å tråkke rundt på føden. Jeg har aldri "feilvurdert", så jeg har alltid kommet tidsnok til føden likevel ;-) Jeg kan overføre mine heftige kynnere til deg, kanskje det hjelper på. Stakkars tillab, har jo gått noen timer nå. Har du fått tøtta i seng eller en hun bekymret for mamman sin? Lykke til, massssse!!!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Du vet best selv, men alt jeg sier er at det kan gå raskere på slutten enn du aner:-) Lykke til!
Heaven har født::) Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 Heier på tillab, håper det tar seg opp snart:) Heldige du, som skal få se den lille snart. Lykke til. Klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå