Gå til innhold

Forslag til mellomnavn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har samboer bestemt at jenta i magen skal hete Leah, men vi sliter med å finne andrenavn. Var innom Leah Nikoline, men er litt usikker igjen nå.

 

Er veldig glad i Aurora, men det blir lissom så mange a'er..

Noen som har noen flotte forslag??

 

Går f.eks Leah Emine? Eller Leah Josefine??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skulle kalle barnet oss Leah Beatrice om det ble jente, men blir vist gutt:) ELSKER navnet Leah beatrice<3<3

Skrevet

Leah Emine er fint ;), synes derimot at Leah Josefine blir litt tungt.

Leah Sofie er heller ikke dumt!

Skrevet

Jeg liker både Nikoline og Emine med Leah, men synes Josefine er litt langtekkelig, eller platt. Hva med Leah Elvira? :)

Skrevet

Evira er allerede brukt i familien.. Dessverre.

Josefine er oppkalling etter min oldemor, men det blir kanskje litt langt?

Vi har ikke tenkt å bruke begge navnene til daglig.

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg Lea Johanne selv. Farmor heter Johanne...en flott dame på 97 år!!

Skrevet

Syns du har mange fine forslag allerede men slenger enda ett til her jeg;)

Leah Celine er veldig fint synes jeg!

Lykke til med valget;)

Skrevet

hva med Leah Isabell???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...