Jelly Belly Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Her har samboer bestemt at jenta i magen skal hete Leah, men vi sliter med å finne andrenavn. Var innom Leah Nikoline, men er litt usikker igjen nå. Er veldig glad i Aurora, men det blir lissom så mange a'er.. Noen som har noen flotte forslag?? Går f.eks Leah Emine? Eller Leah Josefine??
Mamma til en engel<3 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Vi skulle kalle barnet oss Leah Beatrice om det ble jente, men blir vist gutt:) ELSKER navnet Leah beatrice<3<3
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Leah Emine er fint , synes derimot at Leah Josefine blir litt tungt. Leah Sofie er heller ikke dumt!
Qvinde Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Jeg liker både Nikoline og Emine med Leah, men synes Josefine er litt langtekkelig, eller platt. Hva med Leah Elvira?
Jelly Belly Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Evira er allerede brukt i familien.. Dessverre. Josefine er oppkalling etter min oldemor, men det blir kanskje litt langt? Vi har ikke tenkt å bruke begge navnene til daglig.
har4barn Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Jeg kunne tenkt meg Lea Johanne selv. Farmor heter Johanne...en flott dame på 97 år!!
miemor Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Syns du har mange fine forslag allerede men slenger enda ett til her jeg;) Leah Celine er veldig fint synes jeg! Lykke til med valget;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå