catva Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Er det noen som har opplevd at de ømme og harde brystene plutselig en dag ikke er så ømme og harde lenger? Blir litt bekjymra når jeg ikke kjenner noe i brystene. Er nå inne i min 10 uke.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Dette er helt normalt!! Symptomer kommer og går. Utover i svangerskapet er det mange som mister ømmheten i brystene. Har lest at det er mange som skriver som deg og er bekymret og de er ofte i 10-11 uke så det er nok derfor også!! Lykke til og ikke bekymre deg...det kommer garantert andre symptomer som tar over!
sekke Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 jeg har ikke ømme bryster på dagen,men kommer utover kvelden. tror nok helt sikkert symptomene kommer og går..
Brillefint - Jadda! Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 puppene kan være kjempevonde en dag og neste dag er de ikke vonde i det hele tatt... det er helt normalt
C *baby i magen* Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 hos meg så er puppene mine mest ømme på morgnene, klarer nesten ikke å ligge på magen. så blir det bra på dagen og kvelden, men jeg kjenner at de er mer ømme enn ellers da. men det er ganske morsomt å se på det område rundt brystvorta. det har blitt mørkere, og noen ganger blir det område spist liksom, akkuratt som om den gjør seg klar til bebbis. artig
trultemor07 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Tror det er vanlig at flergangsfødende ofte ikke har like ømme bryster. Syns å ha lest det et eller annet sted. Kjenner ingenting i brystene, men sikkert fordi jeg ammer, så de har ikke behov for å gjøre seg klare:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå