Gå til innhold

noen som bor i son som trenger nye venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

høyst sansynlig flytter jeg og småen dit (om ikke bf syns det er fryktelig)

men vi kjenner _ingen_ der.

så vi lurte på om noen ville bli kjent med oss?

han er 18 måneder og vi flytter eventuelt ikke før i begynelsen av juni

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger venner:) Men jeg bor ikke i Son da, men i Moss:) Ikke såå langt unna, hehe..

Skrevet

så bra :) moss er ikke langt unna nei :)

hihi da kan vi dra på stranda sammen til sommeren og på lekeplassen.

hvor gamle er barna dine da?

Skrevet

Hei

Jeg og min datter bor i Son..

Ta gjerne kontakt med oss.

Min datter ble 3 år nå i Mai da. Så noe større enn din gutt. Men d spiller vel ingen rolle..

Cecilie

Skrevet

Har to gutter, en på 4 år og en på 10mnd.. Du har bare en eller?

Er kjempefint i Son da, særlig på sommeren.:)

Hvor skal du flytte hen dit?

Skrevet

hvor hm.. 5 min og kjøre fra mottoveien. litt over sentrum tror jeg.. hehe...

jeg har _aldri_ vært i son... hehe

da går du kanskje hjemme enda da? hihi vi har masse tid i sommer..

så bra cecilie :)

3 år er fint. bestevennen til småen er 3 år og han bare elsker damer... hehe. :-)

Skrevet

Hvor bor du nå, og hva er grunnen for at du flytter til akkurat Son:o)

3 år en en fin alder ja.. Hun er litt sånn gutte jente, men samtidig opptatt av rosa og av prinsesser:o)

Skrevet

det er veldig tilfeldig at jeg flytter til son.

jeg fikk en deal om og jobbe hos noen mot og få bo gratis i en leilighet tilknyttet boligen dems. også er det umulig og få leid her for en ok penge. også skal jeg gå på skole i fredriksta om 1 år om jeg ikke kommer inn på sosionom i oslo... så da er son sånn mitt i mellom. så får bf hatt samvær som normalt.. (jeg bor ved kolboten)

hvordan er det i son? er det fint?

Skrevet

Så du blir hjemme et år til?

D er kjempe fint i Son. Spes på denne tiden av året. Da kommer liksom alle frem fra dale. Båtfolk, hyttefolk,turister og fastboende.:o)

På vinterstid så er det litt mere"stille" Men allikavel fint.

Fine turområder,cafeer,badestrender, butikker er d også:o)

Og om du har lappen så er d ik så langt fra Moss:o)

Nå har jeg bodd her noen år, og føler jeg snart er klar for litt forandring. Søkte bhg og skole i Oslo, men kom ik inn da jeg manglet 2 fag. Heller ik bhg plass. Så bor her et års tid selv, så tar jeg d derfra. Pluss at jeg må ta opp de fagene til høsten:o(

Skrevet

Hihi, da får du flytte hit og leie hos meg til neste år da vetdu mortilgunnar:-) Så kan vi kjøre sammen til skolen og gutten din får en partner in crime:o)) *ha ha*

Nei, veldig fint i Son da!! Kjempefint om sommeren:o))

Skrevet

nei jeg skal bo i son 1 år. og kommer jeg ike inn i oslo så blir det at jeg blir i son i minst 4 år.

er du alenemamma du også?

jeg har lappen ja :) så det er ikke noe problem. Moss har jeg vært i, det er en fin by :-)

jeg skal også noen fag. naturfag, historie og samfunsfag

også kanskje noen høyskolefag. vet ikke

hva skal du ta?

Skrevet

bor du også i son Twintipp? eller bode ikke du litt nermere fredriksta?

og leie av deg hørstes knall ut.. du er jo bare søt :-)

hvilken linje tar du?

Skrevet

Om du kommer inn på skole i Fredrikstad, så blir d lang vei da. Men du kan vel kanskje ik flytte enda lengere enn Son pga faren? Og flytte til Fredrikstad (neste år,om fredrikstad blir aktulet)blir vel uaktuelt:o)

Er alenemor ja. Men har møtt en gutt jeg har holdt på med litt over et års tid da. Så snakk om og prøve og flytte sammen etterhvert..

Jeg søkte Økonomi og Administrasjon på BI. Men må opp ta matte og engelsk først. Mangler noen timer for at jeg skal komme inn på skolen.

Skrevet

Hi hi, søt du!:-)

Nei, bor i nabobyen til Fr.stad vetdu. Vi leier ut til en sykepleierstudent nå da. Eneste bakdelen er at hun lager så mye god mat som dufter opp til oss, he he:o))

Går vernepleien jeg..

Sosionom er spennende da.. Mamma var det og ei venninne av meg. Veldig spennende yrke da!

Skrevet

hihi.. så kult! :-)

sosionom høres morsomt ut, spesielt og jobbe på familievernkontor. men det krever litt utdannelse da... hihi...

vernepleien.... oj,, sånt høres så heftig ut. men du greier det helt sikkert supert! :-)

du må besøke meg i son da! så kan vi dra på stranden sammen i sommer eller noe

Skrevet

økonomi og administrasjon hadde jeg også veldig lyst til. du vet at du kan komme in på det i Ås også?

nei jeg kan ikke flytte nermere fredrikstad, det blir for dårlig gjort mot bf for da blir det trøblete og opprettholde det samværet han har nå. og jeg vil ikke forhindre samvær.

så son er fint, og 40 min kjøring gjør meg ingen ting. det er fritiden min... hehe

Skrevet

Hvorfor skal du flytte akkurat til Son? Fordi leil er der? *meget uoppdatert*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...