Gå til innhold

siemens vaskemaskin

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaskemaskina mi spiller ikke på lag med meg mer. I går satt jeg på en maskin,og det gikk forsåvidt greit og den vasket,men når den var ferdig så hadde den verken tømmt eller sentrifugert. Og når jeg prøvde å starte sentrifugerings eller tømme programmet begynte den bare å lage en sånn lyd. De andre programmene starter som normalt. Vaskemaskina er 7 år.

Noen som har opplevd det samme?

i tilfelle hva var feil, og hva kostet det å reparere det? er det vits?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

Gjest irismor
Skrevet

Har du tømt den for vann og sjekket lofilteret. Hvis det er fullt av "dritt" så klarer ikke vaskemaskinen å få sentrifugert eller tømt ut alt vannet.

Skrevet

Nå har jeg tømmt den for vann. Hvor er lofilteret?(sier kanskje mer om meg enn om vaskemaskina)

Gjest irismor
Skrevet

Vrei du ut en "propp" eller noe sånt? Lofilteret sitter som regel rett innenfor. Eller i den proppen du skrudde ut. Du ser at det samler seg litt ting og tang der.

Skrevet

ja, var noen ting og tang der, og så ut til å være en propell, men er det noen flere plasser å skru kanskje?

Skrevet

haha, tusen takk!! var faktisk ikke værre så det ut som. skal teste skikkelig i morgen,men nå tømmer den ihvertfall. var et par hårspenner(sånne sorte/brune tynne) inni der. Også jeg som aldri bruker slike engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...