lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Vaskemaskina mi spiller ikke på lag med meg mer. I går satt jeg på en maskin,og det gikk forsåvidt greit og den vasket,men når den var ferdig så hadde den verken tømmt eller sentrifugert. Og når jeg prøvde å starte sentrifugerings eller tømme programmet begynte den bare å lage en sånn lyd. De andre programmene starter som normalt. Vaskemaskina er 7 år. Noen som har opplevd det samme? i tilfelle hva var feil, og hva kostet det å reparere det? er det vits?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. mai 2008 ingen som vet?
Gjest irismor Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Har du tømt den for vann og sjekket lofilteret. Hvis det er fullt av "dritt" så klarer ikke vaskemaskinen å få sentrifugert eller tømt ut alt vannet.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Nå har jeg tømmt den for vann. Hvor er lofilteret?(sier kanskje mer om meg enn om vaskemaskina)
Gjest irismor Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Vrei du ut en "propp" eller noe sånt? Lofilteret sitter som regel rett innenfor. Eller i den proppen du skrudde ut. Du ser at det samler seg litt ting og tang der.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2008 ja, var noen ting og tang der, og så ut til å være en propell, men er det noen flere plasser å skru kanskje?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2008 haha, tusen takk!! var faktisk ikke værre så det ut som. skal teste skikkelig i morgen,men nå tømmer den ihvertfall. var et par hårspenner(sånne sorte/brune tynne) inni der. Også jeg som aldri bruker slike engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå