Mamma'n til Mia Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 ...om at ekskjæresten til mannen min har fått HIV!!! Det er 15 år siden de var kjærester, så hun fikk det etter at de var sammen. Men han vet det ikke ennå. Og jeg fikk vite det i dag. Vi skal møte henne til helga. De har ikke snakket sammen på et år. Når skal jeg fortelle ham det?? Han har mye å gjøre nå og er litt stressa. Jeg vet ikke om jeg skal si det, kanskje det kommer til å vippa ham av pinnen, så han ikke får sove og blir enda mer stressa. Hva ville dere gjort? Ventet noen dager, så han ikke er så stressa, men når det nærmer seg møtet med henne? Eller sagt det nå, så sjokket legger seg til møtet?
Snupi27 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 ja, det må jeg virkelig si var jeg FRYKTELIG nyhet!! uff.. åssen fikk du vite det og ikke han? jeg tror jeg hadde sagt det hvertfall en stund før vi skulle møtt henne.. om jeg var han hadde jeg uansett tatt en test selvom det er 15 år siden. jeg hadde enten sagt det en stund før vi møtte henne eller etter at vi hadde møtt henne..
Mamma'n til Mia Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har jo selv tatt en test, siden vi fikk barn sammen. Vi har vært sammen i 15 år. Så jeg tror ikke det er så sannsynlig. Tror ikke jeg klarer å vente til etterpå, men burde kanskje det? Da er det sikkert kjempelenge til vi ser henne igjen. Jeg fikk vite det via noen felles venninner. Han har ikke kontakt med henne lenger.
Snupi27 Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 så dere skal treffe henne gjennom felles venner og da eller? siden de ikke har noe kontakt lixom.. det kommer kanskje litt an på om han vil snakke med henne om det eller ikke da.. da er det lurt å si det før dere møter henne, hvis ikke er det kanskje lurt å si det etterpå så ikke hele dagen hans blir ødelagt når dere møter henne.. er en vanskelig situasjon da..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå