Little Dreamer Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hvordan gjorde du det? hvilke endringer gjorde du i trening og kosthold?
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Gikk på Grete Roede kurs og har holdt vekten i 5 år. Snudde kosteholdet for livet. funker veldig bra! Gikk seff opp under graviditet, men en lærer så mye om kosthold at det er greit å komme ned igjen.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Gikk ned 45 kg. La om kosthold til lavkarbo. Trente nesten ingenting. Brukte 10 mnd på det, raste bare ned i vekt så for meg funket lavkarbo kosthold godt på meg.
Little Dreamer Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 er det fedon linberg sin metode?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Ikke direkte hans metode, men inspirert av hans bøker. Jeg for min del syntes det ble litt vel mye linser og masse andre rariteter i oppskriftene hans, så jeg spiste ikke middagene hans. Da ble det heller mye kylling/svine wok og salater. Bakte rugbrød i massevis og levde på det og rugknekkebrød.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 WOW!!!!! 45 kilo på 10 mnd???? GRATTIS! Jeg går selv på ketolyse, og har gått ned 15 siden desember (med unntak av jul/nyttår). Funker veldig bra, selv om jeg blir litt matlei innimellom, og har veldig lyst på BRØD! Men, så lenge jeg ser resultater av slitet, så er jeg fornøyd ) Trener veldig lite...
LivetErEnLek Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har :-) Sluttet å røyke før forrige svangerskap og gikk opp til 82 kg før jeg ble gravid og la på meg 25 kg i svangerskapet, så endte opp på 105 kg *grøss og gru*. Etter at snuppa kom, gikk jeg ned 12 kg og vekten stoppet på 92 kg og sto bom stille i mange måneder. I februar gikk jeg til legen min og fikk resept på reductil, noe som hjalp meg å komme i gang. Gikk vel på disse i ca to mnd, spiste null godis, mye grønnsaker, ikke noe fett som smør, sauser, mayones, brus, øl osv. Spiste små måltider hver dag + at jeg gikk 1,5 timer i rask gange og trente 2-3 ganger i uka høyintenivitet. Når sommeren kom, veide jeg 20 kg mindre, men gikk opp litt pga mindre trening og litt kos med venninder som utepils. Da sommeren var på hell, gikk jeg tilbake til det samme opplegget, og kom meg ned til ca 68 kg. Der holdt jeg meg til jeg ble gravid igjen i desember og nå er selvsagt vekten på vei oppover igjen, men sånn må det jo bare være. Pørver å la være å legge på meg 25 kg denne gangen, og tror det skal gå bra. Uansett om det skulle legge seg noen ekstra kg på, så tar jeg det med knusende ro, for jeg vet at jeg klarer å ga det av igjen og holde meg der :-)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Ja, jeg gikk ned MYE på kort tid, enda jeg bare la om kostholdet. Kosa meg hver lørdag også. Hold vekta i 2 år, så fikk jeg to kjappe svangerskap og la på meg en del igjen, men er nå i full gang med å bli kvitt de kg
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 Oij, kosa deg på lørdager og? Iikke verst ;o) Jeg må følge det SLAVISK om det skal funke, så er igrunn fornøyd med min nedgang, tatt i betraktinng at jeg har skeia ut omtrent annenhver dag fra jeg starta, til for 1 mnd siden... Sv.skap er unntak Jeg gikk ned 30 kg (ufrivillig, men helt greit) i 2006, ble gravid desember 06, og la på meg 16 kg i sv.skapet. Det er de jeg sliter med og bli kvitt, men nå har jeg 1.3 kg igjen til "før-sv.skaps-vekt". Så, alt i alt, meget bra
Little Dreamer Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2008 takk for svar jenter.Har bestemt meg for å legge om kosthold og røre meg litt mer.Trenger virkelig en dytt.Har energi nivå på 0.Må bare finne den riktige måten.Trenger en litt sånn kick start for å få guts til å gjøre dette. Fortsett å svar hvis det er flere der ute som har greid det.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 Tok av meg 50 kg over to år. Ingen diett,bare avnlig mat i moderate mengder, godis etc kun i helgene. Trente 3-5 g uka, ganske hardt..
Minnie Mom Skrevet 25. mai 2008 #13 Skrevet 25. mai 2008 Jeg kan ikke skryte av så mange kilo, har gått ned 8-9 kg på 3 mnd nå. Ikke så mye, men vil ikke gå ned for fort siden jeg fullammer tulla på 4,5 mnd. Er med i vektklubb.no på VG og synes det er et fint verktøy. Spiser sunt stort sett hele tida, det går i knekkebrød med magerost til frokost og lunsj, små mellomåltider med frukt og middag. Varierer veldig hva jeg spiser, alt fra fisk, wok, pasta og pølser/pizza. Trener 3-5 kvelder i uka og bruker rockeringen min. Det som har vært fint for meg er å våkne opp og innse hvor mye kalorier det er i alt snopet jeg vanligvis spiser, for det er helt vanvittig. Koser meg av og til nå også, for dette er ingen slankekur, men en oppvåkning og endring av kosthold og livsstil.. ) Lykke til!
cecemor Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har gått ned 15 kg på 5 uker. Går på et kurs som heter easy life. Det er forskjellige treningssentre som holder disse kursene. Det går ut på endring i livsstil og å trene mer. De første ukene skal men også bare gå på kosterstattere. (kan minne om nutrilett eller Herbalife egentlig.) Jeg skal gå på kosterstattere frem til 18 juni. Da har jeg gått i ni uker.Det går utrolig bra, og jeg har ikke hatt så mye energi som jeg har nå på år og dag. Etter 18 juni skal jeg beg å spise et måltid om dagen + kosterstatterne, tilsammen 5 måltider om dagen. På kurset lærer man å følge talerkenmodellen. Halve med grønnsaker, kvart m rent kjøtt/fisk og kvart m ris/poteter/brød. Lykke til med livsstilendringen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå