☆chiquita☆ Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hvilke merker syns dere er best? Jeg kjøper mye forskjellig, men merker godt forskjell på kvaliteten. Digger mexx sine klær, men blir litt dyrt i lengda. Syns det er så utrolig lite fint på HM for tida, ihvertfall til gutt. Og hvorfor må de omtrent alltid ha dødningshaue på klærne til små unger???????
Trultemora er presseklar!! Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg er veldig glad i Exit sine klær! F.eks name-it klær! Reima, Troll og Reflex til uteklær!
dansejentes mamma Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Dei har ikkje det på butikkar som eg handlar. Eg handlar på Min Engel i Bergen, og handlar Finger in the nose, molo og miniature for det meste. Spurte på lindex til jul, kjøpte ein flanell pysj, sjølvsagt med dødningehode, joda dei meinte det var fordi David og Viktoria hadde det på sine ungar.....Så då bleio det om mulig endå meir harry.....
OsloMor Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Jeg synes H&M sine jenteklær er supre, det er mye bedre kvalitet på barnaklærne enn voksenklærne. Ellers er jeg kjempefornøyd med Petit Bateau sine bodyer, de er det VIRKELIG god kvalitet på. Også synes jeg Obaibi og Okaidi har god kvalitet. Noe jeg er misfornøyd med er pysjamasene fra Exit, de er ikke av god kvalitet.
☆chiquita☆ Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 og pysjamasene fra claire og brubaker har snål fasong:)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Handler mye på benneton,mye i sportsbutikker.( Puma og Nike.), barnashus har mye fint,handler litt på hennes til barnehage bruk,Exit,nameit og janus. Ute: Bergans,Troll,reima og ticket
FrøkenSprøken Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Av inneklær går det i Devold ull høst, vinter og vår, og Polarn O. Pyret på varmere dager. Kvaliteten er topp, og klærne varer myyye lenger. Virker som om de strekker seg med ungen eller noe! Synes også Okaidi har veldig mye fine klær, men synes de blir litt formløse i vask... Av uteklær er det Reima det går på her i huset, og det er vi veldig fornøyd med. Fine klær uten dilldall, og så blir de jo omtrent ikke slitt! Synes det er greit å invistere litt i klær av gos kvalitet, slik at det er noe å arve for nestemann når den tiden kommer. Kjøper stort sett kjønnsnøytrale klær, slik at det skal gå an å arve:)
FrøkenSprøken Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Og glemte Stormberg! Har masse uteklær i stormberg, og synes de er kjempeflotte! Vises ikke at de er brukt nesten, og noe av det har vi arvet fra andre, så det har vært brukt av to barn nå, men fortsatt like fint. Synes ikke det blir så mye dyrere å kjøe klær av god kvalitet egentlig. Ikke når man tenker på at de skal kunne brukes to ganger. Synes kvaliteten på HM sine klær er helt grei, men får noia av superhelter, biler, flammer og dødningehoder, så da er det vanskelig å finne noe. Fant noen ensfarga joggebukser i høst som jeg har vært veldig fornøyd med...
Sylteflesk Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Jeg synes klærne på HM er grei kvalitet, men de har ikke så mye jeg synes er fint (har jente). Vil helst ha nøytrale farger, ikke rosa, og det er ikke alltid like lett. Leter ofte etter klær til henne i gutteavdelingen, men dødningehoder er ikke aktuelt her i huset heller. Mye harry av gutteklær i alle butikkene, synes jeg, og altfor dukkete jenteklær. Liker nok Polarn og Pyret best (ikke bare stripeklær der!), Lindex har endel som er litt sånn retrokult, Janus er bra kvalitet på basisklær, særlig ull. Joha er også bra kvalitet. Name It-klærne er jeg ikke fornøyd med kvaliteten på. Synes Katvig, Molo mm. er fine klær, men jeg gidder ikke betale så mye. Jenta mi er 18 mnd, forresten.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. mai 2008 #10 Skrevet 26. mai 2008 Går mye i mexx og timberland.. .+ Litt av en hel del andre. Men handler litt H&M, Logg ol. er en del uten dødninghode men ikke så lett å finne med en gang.
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #12 Skrevet 26. mai 2008 Handler Mini A Ture, Molo, Memini for det meste til de minste. Eldste bruker helt andre merker. Mini A Ture har en fantastisk kvalitet og det samme har forresten Molo. I går kjøpte jeg like bukser og gensere fra Nova Star. Utrolig coole og superbehagelige for ungene. Mysplysch er også en favoritt både i bruk og kvalitetsmessig.
LegallyBlond Skrevet 26. mai 2008 #13 Skrevet 26. mai 2008 Kjøper også mye forskjellig. Men synes også at kvaliteten er mye bedre på klær som koster litt mer ja. Nå har jeg to tette gutter, så legger heller litt mer i finere og behagelige klær som tåler å arves. Bruker en del Katvig og Ida-t,spesielt til bhgbruk. Ellers blir det mye mexx, litt levis, noe mini-a-ture og diverse. Handler også en del basis tøy på hm, lindex og cubus, litt sommertøy og får en del gaver derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå