Gå til innhold

Da har tråkkingen begynt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

den tråkkingen som ikke fører til annet enn spor i parketten...

"Kommer han snart?" "Sover han når de svinger inn på gårdsplassen, eller får vi et smil idet han kommer inn døren?" "Har han hatt det fint langt borte fra familien sin?"

Og som magi tikket det inn en sms akkurat nå...fra venninnen min som har med Junior på tur. De drar fra hytta nå, noe som betyr at de ikke er hjemme på leeeenge.... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sikkert hatt det knallfint - enda han har vært borte fra familien sin :-) Blir spennende å høre om han orker fortelle litt når han kommer hjem.

Å tråkke sti i parketten blir så mye jobb i etterkant, jeg har hørt om sånne bonemaskiner som vist nok skal anvedes for å avstie stuen... Sett deg ned med beina på bordet og gled deg til klemmen du skal få når Junior kommer inn døren :-)

Skrevet

Det blir fint å få han hjem igjen, fine lille store gutten!

Skrevet

At de ikke er hjemme på leeeenge, det betyr enkelt og greit en eneste ting. De har hatt det fint der de har vært! Min erfaring er at det er vi voksne som savner mest, men at det er fint for alle når de kommer hjem etter et par dager borte.

Sett deg ned med beina høyt du og vit at du snart får hjem en trøtt og fin liten fyr :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...