Jelly Belly Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Her har samboer bestemt at jenta i magen skal hete Leah, men vi sliter med å finne andrenavn. Var innom Leah Nikoline, men er litt usikker igjen nå. Er veldig glad i Aurora, men det blir lissom så mange a'er.. Noen som har noen flotte forslag?? Går f.eks Leah Emine? Eller Leah Josefine??
EnLitenPrins Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg likte veldig godt Leah Emine:) Leah Sofe Leah Marie Leah Cassandra Leah Cesilie Leah Adele Leah Cathrin Leah Amalie Leah Amanda Leah Celine Var dem jeg kom på i farten
Mops7 Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Er enig i at Aurora ble mange Aer, men syns jo Nikoline var kjemoepent!!! Det hadde jeg gått for:)
alvilde Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 jeg har tenkt på leah selv hvis det blir jente,hadde valgt leah marie,men det er desverre opptatt hos oss. leah sofie er også nydelig,men sofie heter storesøster, så det var mine forslag:)
Jelly Belly Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2008 Jeg vil gjerne ha Marie i stedet for Leah, men som sagt er det sambo som bestemmer.. Leah Marie går dessverre ikke da vi har en Lena Marie i umiddelbar nærhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå