Gå til innhold

Forslag til mellomnavn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har samboer bestemt at jenta i magen skal hete Leah, men vi sliter med å finne andrenavn. Var innom Leah Nikoline, men er litt usikker igjen nå.

 

Er veldig glad i Aurora, men det blir lissom så mange a'er..

Noen som har noen flotte forslag??

 

Går f.eks Leah Emine? Eller Leah Josefine??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte veldig godt Leah Emine:)

 

 

Leah Sofe

Leah Marie

Leah Cassandra

Leah Cesilie

Leah Adele

Leah Cathrin

Leah Amalie

Leah Amanda

Leah Celine

 

Var dem jeg kom på i farten :)

Skrevet

Er enig i at Aurora ble mange Aer, men syns jo Nikoline var kjemoepent!!! Det hadde jeg gått for:)

Skrevet

jeg har tenkt på leah selv hvis det blir jente,hadde valgt leah marie,men det er desverre opptatt hos oss.

leah sofie er også nydelig,men sofie heter storesøster, så det var mine forslag:)

Skrevet

Jeg vil gjerne ha Marie i stedet for Leah, men som sagt er det sambo som bestemmer.. :)

 

Leah Marie går dessverre ikke da vi har en Lena Marie i umiddelbar nærhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...