Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Vi skal dele den opp slik at far tar sine 6 uker, som en dag i uken, etter mine 6 første uker er over. Siden jeg jobber så fleksibelt er det ikke noe problem å amme eller helst skal vi gi flaske den dagen jeg er på jobb:) Jobber fra 8.15-13.15. Slik får også far ta del i det daglige livet med lille allerede fra starten av:)
tjommis Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Etter at jeg har født skal jeg ha 21 uker permisjon, og pappa'n 20 uker. Gleder oss!
togutter-08og10 Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Han har 3 uker ferie rundt termin. (vi skal flytte da også) Så har jeg 42 uker inkludert ferie, og mens jeg har ferie skal han ha to uker permisjon, i tilfelle vi har lyst å reise bort litt. Etter at permisjonen min er over skal han ha 50% i de resterende 8 ukene. Jeg skal samtidig jobbe 50 % og så kommer en lang sommerferie for oss begge.
Resilience Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Hos oss skal jeg ha hele permisjonen, minus hans 6 uker. Hans 6 uker tar han når vi er i SørAfrika når babyen er 4 mnd, da tar jeg ferie samtidig. Grunnen til at vi gjør det slik er at pappan er selvstendig næringsdrivende og kommer til å være masse hjemme sammen med baby og meg de første fire månedene. Det er derfor ikke noe poeng at han tar permisjonen før vi skal på barseltur. Vi kommer til å få masse tid sammen alle tre, samt at jeg vil at han skal være endel alene med henne, siden han ikke får en helt egen permisjon.
M by M Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har de 24 første ukene, pappaen har de 20 siste ukene også plusser vi på med ferie begge to siden det da blir på sommeren neste år.
Hilde_85 Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Far skal være hjemme 2 dager i uka fra august. Han har ikke krav på noe. Så her er det bare 44 uker vi deler på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå