Gå til innhold

30 uker idag og ul i morra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg 30 uker :)))

Har 10 uker og 2 dager igjen til termin ;)

I morra skal jeg på ultralyd (vekstkontroll) igjen og jeg gleder meg til og se lille i magen og kanskje lille vil vise seg litt mer frem til mamma og pappa ;) hihihi

Men på en annen side så gruer jeg meg litt for har følt i lang tid at lille har slutta og vokse :( Dette er nok bare innbillning fra min side, men jeg føler at magen til tider detter litt sammen for så og være stor i neste øyeblikk...

Lille er veldig aktiv om dagene, magen går i alle retinger og jeg og sambo ler av og se hvordan lille romsterer inni der :) hehe

Lille har i det siste holdt meg våken masse de siste nettene, for vær gang jeg har ligget på sida så kommer det noen kraftige spark mot den sida jeg ligger på og jeg skvetter til og roper AU!!!! Sambo begynner jo og lure på hva som er gale med meg :P

Men jeg er så gla for vært spark jeg kjenner, det er såååå godt og merke lille sine bevegelser :))

Håper dere alle her inne har det bra:) Jeg er lite her inne, men inne og leser innimellom er jeg:) hehe

Klemmer til dere alle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at det går så bra med dere!

Forstår godt at du er bekymret, men det ordner seg nok skal du se.

Magen min var også litt uregelmessig i størrelse den siste tiden, men det gikk helt fint.

10 uker igjen, så er du i mål!!! :-D

Skrevet

Ja håper denne sommeren går fort;) hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...