Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått metervis med bobleplast! Fest hos meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som man sprekker?!?

Kan man f.eks lage en madrass av det?!

Skrevet

Svigermor har en DIGER rull med bobleplast. Vi har hatt så stor tilgang i perioder at jeg har blitt lei... Utrolig men sant!!

Hva har dere anskaffet dere siden dere har så mye bobleplast?

Skrevet

Skal flytte til helga, så ting og tang må pakkes inn;)

Skrevet

Jeg blir på litt dårlig humør av at dere skal flytte;( Nesten så jeg begynner å gråte.. (men slapp av, det er egentlig ikke fordi jeg er helt psycho, men tårene sitter så løst nå siden jeg er supereksamensstressa og lillebop er i Bergen.)

Har dere funnet noe ålreit sted å bo ennå a?

Skrevet

Æss da, det blir nok mange Oslo-turer på oss i fremtiden. Så vi sees nok:) Hvorfor er bopen i Bergen?

Ålreit og ålreit. Vi skal flytte inn i leiligheten over bestevennina mi. Den er større en den vi har nå, med to/tre soverom og to stuer. Og vi skal betale 2000 i mnd (knegg) Men den er i seriøs oldemor style. Altså gammel dame har bodd der hele livet, døde i fjor, har stått tom siden da. Så det blir litt oppussing på oss. Men tror det kan bli riktig bra:)

Skrevet

Gamlefar måtte på turne med jobben og jeg skal ha eksamen så da måtte han ta henne med seg. Jobben betaler flybillett og opphold for søsteren hans også så hun er med som barnevakt. Hun skal være borte helt til tirsdag og jeg er helt ødelagt av lengsel og skjønner ikke hvordan jeg skal få sove. Vi samsover fortsatt mesteparten av natta, så det blir litt rart å ligge alene:( Litt spent på hvordan hun takler det også, hun pleier å bli helt hysterisk hvis vesle sambo tar henne isteden for meg når hun våkner om natten... '

Fett med stor leilighet til lite penger da, det skal jo sikkert ikke så mye til før den blir bra å bo i.

Skrevet

Det går helt sikkert strålende! Bopen alene altså.. Så praktisk at han får ta med seg barnevakt da!

Skrevet

iiiiiiik, snakka akkuratt med Bergen og det er visst mye hyling=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...