Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg var på date igår =) det var bare så vellykket.han var en skikkelig gentleman,noe jeg ikke har vært så heldig med tidligere... jeg har møtt ham en gang tidligere da han var på forchspill hos meg, også endte vi opp på nachspill hos meg etterpå, da gikk han hjem i 12 tiden på søndags formiddag. da hadde vi bare sittet å pratet hele natten og vekslet ikke nr eller noe. han hadde spurt en felles vennine om nr mitt og inviterte meg med ut igår da:) vi var ute å spiste, var på kino også dro vi hjem til ham etterpå,der satt vi igjen hele natten og bare pratet,var ikke før tidlig i morges vi kysset for første gang. vi gikk å la oss i 6 tiden og da sov vi bare og koste og kysset litt,men det var ingen taffsing eller sex. og det var bare så utrolig koselig. og jeg tror faktisk det kommer til å bli mer enn bare en date, og han så absolutt kjæreste-materiell;-) måtte bare få ut litt lykke, sitter her å gliser fra øre til øre:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Så herlig, lykke til videre, håper det går slik du ønsker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå