Gå til innhold

happy happy happy:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på date igår =) det var bare så vellykket.han var en skikkelig gentleman,noe jeg ikke har vært så heldig med tidligere... jeg har møtt ham en gang tidligere da han var på forchspill hos meg, også endte vi opp på nachspill hos meg etterpå, da gikk han hjem i 12 tiden på søndags formiddag. da hadde vi bare sittet å pratet hele natten og vekslet ikke nr eller noe.

han hadde spurt en felles vennine om nr mitt og inviterte meg med ut igår da:) vi var ute å spiste, var på kino også dro vi hjem til ham etterpå,der satt vi igjen hele natten og bare pratet,var ikke før tidlig i morges vi kysset for første gang. vi gikk å la oss i 6 tiden og da sov vi bare og koste og kysset litt,men det var ingen taffsing eller sex. og det var bare så utrolig koselig.

 

og jeg tror faktisk det kommer til å bli mer enn bare en date, og han så absolutt kjæreste-materiell;-)

 

måtte bare få ut litt lykke, sitter her å gliser fra øre til øre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig, lykke til videre, håper det går slik du ønsker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...