Gå til innhold

hvor har dere kjøpt bordkort ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er noen som har gaveesker istd...hva har man oppi de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt sånne : http://www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-bordpynt.html (bordkort-holder double heart) Fikk ikke opp direkte link.

Og så lager jeg selve korta selv, i samme "design" som innbydelsene og med fargene som matcher resten av pynten.

Har i tillegg gaveesker i matchende farge, som skal inneholde noen få ord om personen (gjelder mest de nære familiemedlemmene og vennene, vet ikke om jeg skal ha i alle) og drikkebonger hvis vi ikke skal ha fri bar.

Skrevet

Har bordkortholdere fra kk designs. Det er stål t lysesaker med hjerer rundt. Så alle får 1 t lys hver til bords :) Bordkortene har jeg kjøpt på Decorium.no. Masse fint der. Har kjøpt gaveposer. Har kjøpt sjokolade hjerter i sølv og rødt papir og bittesmå poser med salte nøtter som skal oppi. Tar med meg ideen om små lapper med ord om hver gjest :)

Skrevet

jeg kjøpte små lysestaker i glass på ikea. slike mann har telys oppi. de koster 1 kr. stykk og er veldig fine.. alle fikk hver sitt lys..

Skrevet

jeg har kjøpt glasshjerter på panduro, skrevet navn og pyntet med glassmalingspenn og perler...

Skrevet

vi graverte navene på rødvinsglass vi=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...