Gå til innhold

Dere som bruker E-cup..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kjøper dere bikin som sitter fint?

etter 1 år med amming og større og hengslete pupper må jeg ha noe skikkelig støtte og bra overdeler..

Noen som kan anbefale fine bikinier?

Videoannonse
Annonse
Gjest det spirer og gror
Skrevet

DET FINNES IKKE!!! *"#%/%&/¤%#?!!* kanskje i oslo eller utlandet, men jeg har ALDRI funnet noe... ;-S

Skrevet

nei,h&m og de butikkene der er i hvert fall bare å glemme..!!

Må nok finne i en undertøysbutikk tenker jeg.

Jeg har vært inn på nettsiden til lasenza,en del fine der,men ikke så mange i den str..arg..!!

Skrevet

Jeg bruker dd da, men det er jo så og si det samme :)

Kjøpte en kjempe fin bikini i fjor, men måtte ut med 1500 for den da :-S

Det er sinnsykt dyrt å ha store pupper hehe.

Hvor i landet bor du da?

La senza har jo billige og helt greie bikinitopper, men jeg synes ikke støtten er like god som på overdeler du kjøper i litt dyrere salonger..

Skrevet

bor ikke langt fra hovedstaden,så de bør jo ha litt godt utvalg der.var innom la senza igår,skulle egentlig ha bh da,men prøvde en bikini og,med feil str.og så var jeg så lei så orka ikke prøve flere..

Skrevet

Aner ikke, hehe... Skiver de inn i D-cup jeg i bikinier, sånn "bh" bikinier om du skjønner? Har nettopp bestilt noen fra Sloggy, de hadde endel fint, men har ikke fått enda da. Er min tante som anbefalte dem, hun har omtrent samme brystmål som meg, dvs egentlig 75E, men kom inn i 75D

Skrevet

Dra på cc-vest utenfor byen :) der ligger det faktisk 3 salonger som har masse fint. Den som ligger rett ved tante pose er best, der har de godt utvalg og fantastisk god service :) de som jobber der vet veldig godt hva de snakker om..

Skrevet

Ok,men surferosa,hva heter den butikken du kjøpte bikinien din ifjor da?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg var ekstremt heldig og fant en bikinioverdel i 75H på en spesialforetning i Skien, og den var på tilbud til 149 kr!:-) Før brukte jeg E-cup, og fant ingenting i vanlige butikker i alle fall.

Gjest det spirer og gror
Skrevet

jeg sverger! går heller uten bikini enn å betale 1500 kr for en bikini.... kall meg en krakk men sånn er jeg! ;-p

JA, det er dyrt å ha store pupper!!

Skrevet

hehe,ja 1500 var litt mye for en bikini..opptil 1000 syns jeg er greit liksom..

men jeg syns badedrakt til småen på 1 år til 500,- som han kun kan bruke i år er verre.Kjøpte sånn heldrakt til gutten siden vi skal til syden.Syns den var litt dyr ja..!!

Skrevet

Husker ikke hva den heter, men det var den på cc- vest :)

Skal dit snart å kjøpe enda en (liiitt større over rumpa nå når jeg er på tjukken)..

Men prøv å google undertøysforetninger + Oslo, jeg gjorde det engang og fikk opp en utrolig fin side (en butikk som ligger i Oslo som ha spesialisert seg på store str)..

Skrevet

oki-takk;)

Gjest det spirer og gror
Skrevet

amen til det.. kjøpte badebukse til mini her fra la redoute til 79 kr.. thihi... synes den va søt jeg da.. men vi skal jo ikke til syden heller da.. :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...