Gå til innhold

Genelrellt irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke lett å leve med nå for dagen... er i uke 33, kjenner jeg har fått 16 kg ekstra og viten om at det antagelig blir noen til er ikke spesielt oppløftende. Så den siste uken kjenner jeg at jeg blir utrolig fort irritert, sint og sur... kan godt begynne å grine for ingenting. Spesielt går dette utover min kjære samboer... som jeg gjærne syntes kunne tatt litt bedre vare på meg... han gjør selvfølgelig alt galt... men men.. håper det går over snart... er hvertfall ikke noe stas og være meg for tiden syntes jeg.... syntes utrolig synd på meg selv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan jeg forsikre deg om at du ikke er alene! Og jeg er et levende bevis ;-)

Skrevet

bra å høre at det ikke bare er meg:-)

Skrevet

Sånn er det her også! Er i uke 30...

Skrevet

Daaaakar dere da.

Skravlehumør? Åååh.

Skrevet

Det er så KJIPT!! Trodde ikke jeg kunne bli slik jeg var i puberteten igjen, men der tok jeg feil gitt.. Alt irriterer og gjør meg sprø. Vil at hele verden skal ta hensyn til meg. Trenger masse kjærlighet, men får bare mindre og mindre. kanskje ikke så rart, med tanken på hbordan jeg er..Dritt, griner mye også. Føler meg stygg og feit-lite sexy og konstant sliten.. Blir det bra igjen??? Evnt når? Er i uke 33, dette blir en hærlig sommer ; )

Skrevet

Du får vel trøste deg med at resultatet blir bra til slutt;-) Jeg er i uke 34 (34+5) og kjenner meg helt igjen i det du skriver. Så mye at jeg må le, for det er som om du skulle lest mine tanker... Jeg trenger så uendelig mye mer kjærlighet enn det de rundt meg forstår, og det virker jo som om de ikke bryr seg. Hehe. Jaja, det er ikke så lenge igjen nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...