Icerus Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hvordan går det med deg? Hos meg går det jevnt og trutt. Har ikke vært på nett på over en uke pga husbygging og egeninnsats. Er sliten som bare pokker i kroppen... Så det har ikke blitt mye sengekos heller. Selv om jeg fikk lurt sambo til en liten hyrdestund i går Ellers tror jeg at neste IKM er 19 juni eller noe. Så det er en stund til.. Vi konsentrerer oss om å bli ferdig med huset. Og om å holde oss innenfor budsjett. Det er ikke lett. Mye ekstra som kommer frem etterhvert. Håper alikevel at det går bra. Ellers har vi ikke råd til verken ferie eller gardiner *he he he* Klem fra meg....
kei80 Skrevet 27. mai 2008 #2 Skrevet 27. mai 2008 Koslig å høre fra deg! Prøver å ikke håpe for mye så holder meg veldig opptatt med veranda utbygging,malling og husprojekter selv! Føler med deg på sliten kropp!Mye likt på oss i hverdagen nå ser jeg!! Samme her,ingen gardiner eller ferie,hehe!Men tilgjengjeld får vi trøste oss med samlet familie ferie hjemme og kvalitets tid sammen Jeg er på dag 23 og kan teste meg og 5 dager.Men har ingen symptomer eller føler meg gravid! Vet ikke om jeg har hatt EL denne mnd eller,så litt mer spenndene enn ellers. Holder syklusen min seg på 28 dgaer nå har jeg El den dato du har ikm(19) Så her er det bare å holde hverandre oppdatert!! Fått ny bil og ring på fingern så er ganske fornøyd om dagen! Håper dere blir ferdig med omfattende projekter og kan slappe av litt!! Bare å hyle hvis det skulle være noe eller sende pm!! klemmer tilbake!
Icerus Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer så mye med ny bil, og selvfølgelig det viktigste; ring på fingen Har dere satt en dato? Håper at dere ikke sliter dere ut dere heller. Greit å få en familieferie hjemme når boligen blir bra. Kan slappe av og nyte det litt mer da. Ellers har vi i snart to uker jobbet 14 timers-skift på huset. starter kl 08:00 og holder på til vi stuper. Kjenner at det har dukket opp noen muskler som jeg ikke visste om en gang Så litt kjekt er det nå.. Men skulle ønske at jeg var flinkere i matveien. Da hadde jeg sikkert tatt av noen av de ekstra kiloene også. Men der er det standby for tiden... Har spist det som har vært tilgjengelig, og selvfølgelig til merkelige tider... Du får hyle ut om det er noen endring på gang. 5 dager er ikke lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå