Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har en meget urolig kar og nå er det tid for å anskaffe pass. Jeg har derfor noen spørsmål: Om jeg tar passbilde hos en fotoforhandler -tar de bilde til det er godkjent eller må jeg betale for antall forsøk? (Her koster det 100 kr for 6 passbilder). Hvor streng er de med hensyn til ansiktsuttrykk?
¤ my precious ¤ Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Tror det kommer litt ann på hvilken fotoforhandler du går til... Jeg gikk til Fotoknudsen og var veldig fornøyd med det :-) De tok bilder til de fikk et de kunne bruke og så fremkaldte de det i passfoto-størrelse. Fikk 4 stk, som i en vanlig fotoboks :-) Kostet 100 kr.
Heira☆ Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tok passbilder av gutten min når han var 9 mnd., og det gikk over all forventning. I fotobutikken jeg var, tok de bilde til de fikk et bra et. Og vi bet. bare for det (fikk 4 like) De fleste tar vel med digitalkamera nå, så det skulle ikke være noe problem. Og reglene for passfoto er like for alle. Dessverre, for ikke alltid like lett med de små.....
Heira☆ Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Var forresten fotoknudsen jeg også var hos, så er det sagt også )
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk for tips! Har en fotoknudsen i nærheten så vidt jeg vet så tra-la-la!
Leandermamma Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Heisann! Jeg jobber i en FotoKnudsen butikk, og vi tar bilde frem til vi fått knipset ett som blir godkjent på passkontoret. Det varierer veldig fra passkontor til passkontor hvor strenge de er med ansiktsuttrykk osv, men det ideelle er at barnet ser rett frem og har munnen lukket. Ikke alltid det er så enkelt å få til, men som sagt, så vi gir oss ikke så lett :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå