:) ENDELIG! Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 var i går gravid i uke 7, da jeg plutselig begynyte å blø. det blødde en god del utover dagen så jeg dro på legevakta. De tok en gyn.undersøkelse og vaginal ultralyd og konstanterte at jeg hadde hatt en spontan abort, fordi i livmora mi var det ikke tegn til liv... Det jeg synes er så rart er at det ikke var noe klumper i blodet, og ikke hadde jeg noe vondt heller.. Før i dag!, har hatt kjempe vondt i magen og blødd kraftig, så det jeg lurer på er : hvor lenge skal det gjøre vondt, og hvor lenge er det vanlig å blø etter en SA?? Håper noen kan dele sine erfaringer med meg. Takk!
EnLitenPrins Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Hei du Mistet selv i en SA 16.Mai...Klumpene kommer sikkert etterhvert..Jeg hadde vondt i en 3-4 timer før det gidde seg og så blødde jeg som en gris helt onsdagen...Nå blør jeg ingenting! Eneste utfloden min er pittelitt lyserosa..
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg mistet i uke 8. Da fikk jeg smerter som var takvis lik veer. Blødde som en gal, gikk igjennom 3 bind og buksa rett etter jeg hadde lagt inn bindene. Fikk utskrapning og dagen etter følte jeg meg fin men litt mørbanka. Blødde i to dager før utskrapning. Så en SA i uke 5+3, da blødde jeg i 6 dager, styrt i to.Ikke vondt. Siste SA var i uke 6. Da fikk jeg ikke vondt i det hele tatt men blødde som en gal da også. Når alt blode var ute gjorde det ikke vondt lenger. Jeg blødde i 11 dager, men kunn tre dager med masse masse. Legen sa at det som gjør vondt er at koagulert blod og vanlig blod skal igjennom det lille hullet i livmortappen og det er det som også kjennes som menssmerter, at blodet ligger å trykker for å komme ut. Veldig kjedelig å miste for man gleder seg jo så veldig, men det fine er at du blir fortere gravid igjen! Og sjansene for at det går bra er like store! Lykke til, og håper du ike sørger alt for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå