Junijenta - gifteklar:) Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Gled dere!!! Vi giftet oss igår og det var en fantastisk dag. Selv med dårlig vær og utefotografering så var det helt nydelig. Får tårer i øynene bare jeg tenker på det. Gled dere og nyt dagen. Uvirkelig at det er over..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer med vel overstått ) Så bra at alt gikk bra,- og at litt dårlig vær ikke fikk ødelegge dagen.... Til lykke med resten av livet sammen ).
Vannmann35 Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer med vel overstått! Gifter oss lørdag... Så spent!!
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Lykke til på lørdag...Skulle gjerne gjort det om igjen - men med samme mann Er helt fantastisk.
kokelimonke Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer så mye som fru :-) Skal til pers på lørdag, gleder meg og er ganske spent nå merker jeg. Skal bli godt å bli ferdig og, begynner å kjenne det på kroppen at det har vært en smule hektisk en stund.. Men blir sikkert rart å våkne neste mandag og ikke ha noe å planlegge og! Gratulerer igjen og lykke til videre =)
Mamman til Mari Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer så mye, Junijenta :-) Tenkte på deg i går.... Koselig å høre at dagen var fantastisk. *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå