Gå til innhold

hør hva svigermor fikk seg til å si a!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

svigermor sa i stad da hun var innom her at om det ble slutt mellom meg og typen skulle iallefall hun ha alle klærne hun har kjøpt til ungen vår!!! jeg ble helt slått ut og sa "nei herregud for en frekk ting å si!!" men hun insisterte på dette, sånn hvis søstra til typen fikk unger sa hun. men søstra til typen vil jo ikke ha unger en gang!! "man vet jo aldri" sa hun.

mener hun altså at hun skal ha klærne hvis det blir slutt for å gi til evnt. nye barnebarn typen min skulle fått i tilfelle....det hadde ikke jeg likt iallefall..

nei dette var frekt syntes jeg altså. har lyst å gi tilbake alt hun noensinne har kjøpt til ungen min og si at jeg ikke vil motta mer fra henne!! men da blir det vel rabalder kan jeg tenke meg!!!

hører med til i historien at hun er veldig snill sånn ellers, kjøper masse og er dagmamma for barnet vårt osv. og jeg og typen har et godt forhold så håper jo ikke det blir slutt...hva syntes dere om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke dette gaver til barnebarnet da? Noe så teit!

Skrevet

Gale dame! Hva får voksne folk til å oppføre seg slik?

Skrevet

Harrgud!!! At det går an da!! Skulle ikke sagt noe hvis hun sa:kan ikke du ta vare på klærene itlfelle noen andre får men å si---itlfelle det blir slutt!Harremin hatt for ei frekk.Men ikke bli uvenn med henne...dere trenger henne som avlastning hehe

Skrevet

Hva i all verden? Virker som svgermor vet mer enn deg om status på forholdet her da...... "håper jo ikke det blir slutt", skriver du og det virker som at svigermor har tråkket på en nerve.

Uansett er det urteit å si at dersom det blir slutt så skal hun ha alt tøy. Merkelig dame spør du meg. Man gir ikke bort gaver med slike betingelser. Det kan du si til henne at du ikke ønsker gaver det er knyttet betingelser til Da kan du og ungene heller være foruten.

Skrevet

er vel egentlig grei skuring det der vel. blir det slutt mellom deg og typen kan de klærene ungen deres har fått hos farmor bli i farmor sin del av familien.

jeg og min søster arver klær til barna våre frem og tilbake, vi har små unger begge to. vår mor syr en del, og det vil jo hun helst at alle barnebarna hennes kan bruke, bunader og sånt.

svigermor til min søster strikker mye fint til sine barnebarn, de klærene, ser ikke vi noe av, de går tilbake til min søsters svigerinne og hennesbarn og gjerne litt kusiner og andre på mannen hennes side av familien. det er for meg helt ok.

fine ting som farmor til mine barn sponser de går også videre til andre barn på den siden av familien, helt OK spør du meg.

det frekke var vel mer at hun snakket om at det skulle bli slutt mellom dere, men vil anta at hun har en venninne eller lest i hjemmet om noe der, så fått litt vann på tann der. ikke noe å henge seg opp i.

Skrevet

Da er hun Luseknekt og Pipelort! Det er det man er når man tar tilbake gaver man har gitt bort!

Skrullete dame....

Skrevet

Haha! At det går an! Jeg slutter aldri å la meg overraske av folk..

Skrevet

Herregud for ei dame.. Jaja, godt alle er forskjellige.. Min svigermor kjøper egentlig ikke noe til mine unger, kanksje like greit :P

Skrevet

I følge loven så tror jeg ikke hun har krav på å få tilbake noe som er gitt som en gave uten forpliktelser. Hun minner litt om min egen svigermor, faktisk.

Hilsen HI fra den andre tråden om en vanskelig svigermor.

Skrevet

HAHA, det var dagens! Jeg hadde straks pakka sammen alle klærne hun har gitt, levert dem tilbake og gitt beskjed om at vi ikke var intressert i flere "gaver" fra henne.

Og neste gang hun har bursdag kan du skrive et lite "Ps: jeg skal ha tilbake denne gaven om jeg skiller meg fra sønnen din" på gaven..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...