Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har vært forlover i bryllup igår, så mine snille foreldre tok med junior på hytta fra fredag av. Han kommer hjem imorgen ettermiddag. Nå har jo jeg da hatt tid til å styre med bryllup, kost meg uten forpliktekser og slappet av idag. Det har jo vært kjempedeilig, men nå har jeg småbarnsabstinenser! Jeg trenger klissete barnehender, våte smellkyss og en klengete liten gutt. Kjeder meg, det er så stille her og jeg har rett og slett for lite og gjøre. Tror jeg skal ta meg et langt bad. Tenk å savne noen så mye da...
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Det forstår jeg godt... Det er lenge når man er vant til å være med de omtrent hele døgnet :-) Hold ut og prøv å kose deg :-)
cherry coke Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Disse abstinensene er kjent, ja=) Har ennå ikke vært så lenge borte fra jenta mi, men det skal ingenting til før jeg savner henne (til og med når hun er i bhg). Håpløs:) Men "trøst" deg med det at gutten din stoooorkoser seg sikkert=) Finn fram en god bok, sleng deg på sofaen, finn frem noe godt og kos deg!
Alba44 Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Skjønner deg så godt!! Utrolig hvor sterkt man kan savne de små. Var selv borte fra sønnen min tidligere i mai for første gang om natta. Gråt litt da jeg reiste og gråt av glede da jeg kom hjem. Hehe...må jo le litt av meg selv også. Kose dere masse i morgen dere da ;o) p.s. Hvordan går det forresten med datingen? Hvis du vil svare da )
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Dating ja.. Har ikke hatt mye tid til det i det siste. Mye eksamen og bryllupsstyr.. Men jeg har hatt besøk ikveld da, hyggelig det
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 hehe... kjenner godt i gjen den følelsen
Northernlights Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Ååh, kjenner til følelsen =o) Men han kommer jo hjem snart, så får du fyllt opp tomrommet i morshjertet når han klemmer mammaen sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå