Maren - på overtid Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Skal strippes i morgen...hva skjer da?? Bør jeg ha med samboer, eller skjer det ikke noe så akutt??
trebarnsmamma84 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jordmor/lege tøyer livmorhalsen for å prøve å få fortgang i fødselen....men eg trur ikkje ting skjer veldig akutt ettpå...men ein kan vel aldri vite....
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Det skal jeg også! Er kjempespent, tar med mannen jeg, i tilfelle... Har veldig mye fostrevann, så slulle det gå vil jeg gjerne ha han med, da må vi reise med en gang. Lykke til da, vi får oppdatere hverandre i morgen:)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Tror ikke d skjer så akutt, men man vet jo aldri... Spørs hvor moden du er og sånn tror jeg, og d er ikke alltid d skjer noe likevell... Jeg ble strippet natt til onsdag(var moden, og hadde 4 cm åpning-ble innlagt med rier, men så begynte de å bli svake), men d skjedde ingenting...Riene stoppet opp etter noen timer, selv om jeg ble strippet... På torsdag gikk slimproppen da, også har jeg hatt litt blodspor, men har fortsatt ikke skjedd noe mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå