Gå til innhold

svaaaaaaaaaaaaaaak billigstrimmel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

HURRA!!!!! Nå har jeg fått en svaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak billigstrimmel. Jeg var så forbanna sikker på at jeg var gravid. For to uker siden begynte puppene å gjøre vondt, så fikk jeg en rar liten brun blødning...så begynte skikkelig mensmurring og stikkinger og nå er testen litt gravid.

 

Hadde SA for 6 uker siden så den teminberegningen blir vanskelig...

Noen som vet hvod\rdan man regner ut da???

 

.......men jeg forlater ikke bligravid siden på en stund.....det tørr jeg ikke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig! Gratulerer!

 

Aner ikke hvordan du skal regne termin, Spørst om du må vente på ul...?

Skrevet

Det kan vel være snakk om 2 ukers diff eller noe. Enten så er jeg 4uker, 5 uker eller 6 uker på vei, men da ville vel testen vært klarere?

Skrevet

Nja, tror det er veldig forskjellig hvor sterk strek folk får. Og kanskje billigstrimlene ikke er så følsomme som cb?

Skrevet

Nei, i dag tidlig med morgenurin. Skal kjøpe en digital i morgen og teste på tirsdag igjen tenkte jeg..da får man liksom så skikkelig bra og klart svar!

 

Uhh..det er skummelt og spennende å ikke være helt sikkert. Men jeg og sambo har opplevd så mange nederlag så det er ingen av oss som klarer å slippe jubelen løs før det står svart på hvitt.

 

Men så gravid som jeg føler meg nå har jeg ikke følt før med de andre graviditetene...håper det er ett godt tegn!

Skrevet

Satse på det! Lykke til og gratulerer! Legg inn en tråd på tirsdag eller dig-testen, spent :)

Skrevet

Selvfølgelig! Huff håper så mye. Den må bare bli positiv den også!

Skrevet

Hvis du går inn på babyverden.no og regner på terminkalkulatoren der kan du regne utifra eggløsning. Dersom det skulle være rundt IKM nå så kan du jo bare regne ca. 14 dager tilbake fra i dag? Blir jo litt mer ca nå da siden du ikke helt vet når IKM skulle vært. Jeg testet selv positivt m billigstrimmel for en uke siden. Kjenner den gode følelsen!

 

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Skrevet

Gratulerer!!! Jeg hadde en SA og har veldig upålitelige sykulser så vet ikke engang når jeg hadde el. Har aldri merkbare eggløsninger. Så kan kun regne fra første dag blødning i SA, men det tror jeg ikke blir helt riktig likevel......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...