Gå til innhold

noen som har el skal sterilisere seg her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer sterkt på det etter at sistemann kommer ut. er 100% sikker på at jeg ikke skal ha flere da, gjort min misjon da. da får jeg 3 barn selv + at jeg har to stejenter i tillegg. 5 barn er nok.

noen som har gjort det inngrepet?

el tenker på det?

hva er aldersgrensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort dette, men vi vil ha et barn til og etter den er kommet vil jeg sterilisere meg.. Aner ikke om det er noe aldersgrense jeg.. Spør legen din!

Skrevet

Jeg steriliserte meg for 2 år siden, 32 år gammel. Jeg gjorde det fordi jeg var sikker i min sak på at jeg ikke skulle ha flere barn, samt en anbefaling fra legen min om jeg kroppen min ikke kom til å klare påkjenningen av et svangerskap igjen.

Og da det ble keisersnitt på noen timers varsel var jeg snar om å søke om keisersnitt, for da er det nemlig gratis.

Skrevet

Hva koster det? Og hva følger med av bivirkninger for kvinner?

Skrevet

Tror prisen er ca 6000 kr i egenandel, dyyyyrt!! Har ikke merket noen bivirkninger i det hele tatt, og mensen er akkurat som før ingen forskjell

Skrevet

Hm, da kan jeg jo heie på overgangsalderen i stedet, den er billigere og tar mensen med det samme...:)

Skrevet

overgangsalderen kommer jo sikkert ikke før om kanskje 30 år og å gå på hormonpreparat så lenge gidder jeg ikke.... kondom har jo vist seg å ikke fungere på meg....

Skrevet

Men jeg har tjue års forsprang på deg, skjønner'u. Så da kan det gå an å vente...

Forøvrig anbefaler jeg pessar varmt. Ingen bivirkninger, billig i drift og holdt meg unna graviditet i 15 år.

Skrevet

Hadde heller satset på mannen, jeg. Mindre inngrep, mindre risiko, billigere, kortere rekonvalenstid osv osv. Og så er det mer reversibelt.

Skrevet

seriøst luten???

er det et bra prev middel?

jeg ble jo liksom gravid med kondom da, så vet ikke jeg..

måtte du til legen for å bestille?

Skrevet

Ja, det funka for meg i hvert fall. Hvilket hormoner ikke gjorde (ble et helvete både fysisk og psykisk, samt fet, ergo verre helvete), og kondomer - vel, du er ferdig med dem, forstår jeg.

Du må til legen for å få målt hvilken diameter du skal ha første gang, og så måtte jeg måles ut på nytt da jeg hadde født, siden det kan endre saker&ting der inne. Ellers er det bare å kjøpe på apotek, sammen med sæddrepende gel. Null tull.

Skrevet

Er du født i 61?

Skrevet

Best at mannfolka tar den biten. Mye mindre inngrep for dem.

Skrevet

Jeg? Nei ikke helt. Men ikke så lenge etter heller.

Skrevet

Så du er rett og slett eldgammel? *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...