Gå til innhold

Sjå ræven:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ven, vakker, rød:-)

Utrolig hyggelig å hilse på en av reveeungene dine Reveenka - og selvfølgelig kjempekoselig å se deg også. Og Karomamman og Karobarnet:-)

En kjempekoselig dag var det:-) Og jentene oppførte seg som prakteksemplarer av arten, i mange mange timer! Så de og vi faktisk ;-) knuste den gamle regla om at tre jenter ikke går sammen:-) For så lenge vi er snille så går det så fint så og snille er vi alle seks!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var virkelig utrolig koselig! Synd egentlig at jeg ikke kunne bli litt lenger, men vi fikk jo avsluttet med en fin sjøreise, da! Må gjentas!!!

Nå har jeg jobbet og jobbet hele helgen, og innimellom har jeg presset meg inn på gjestelista i konfirmasjonen til datteren til en barndomsvenninne. Måtte jobbe inn noen timer på lørdag for å få det hele til å gå opp - så nå kjenner jeg det helt ut i værhårene at det skal bli godt å ta kvelden! Og til uka skal jeg bare jobbe ert par vakter, så da blir det heldigvis en rolig uke c",)

Skrevet

Ja det hadde vært koselig om dere hadde hatt mulighet til å bli ennå lenger, for etter 5 timers lunsj, så lå jo hvitvinen kald og god i kjøleskapet og ventet:-)

Her har det vært stinn brakke resten av fredagen og visstnok lørdagen også, men da var jo ikke jeg her;-D

Koselig å møte de små søte som vi stadig snakker om, og jeg var imponert over alle snuppene som var som engler:-)) Så noe riktig har vi vel gjort da;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...