Gå til innhold

Innrømmelser og "overvåking"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal komme med en innrømmelse til de som ikke allerede vet det.................

Spøkelsesklatten er ikke tonetrolls alter ego, for det er Spøkelseskladden;-)))

Så da var det rett og slett meg..................;-D

og jeg lover å oppføre meg heretter og ikke lage nye nick uten min gamle profil - kors på halsen!

Så slipper noen å føle seg overvåket....etter siste dagers ras av nye nick.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har bare prinsessen som mitt alter ego - mulig at jeg nedstammer fra en eller annen polsk høyadelig, nemlig! c",)

Skrevet

Å da må vel jeg også si at jeg syns det var gøy da ;o)

For det var det jammen.Ingen sure miner,bare gøy og morro.

Tror ingen her inne følte det gjorde noe?

Jeg får vel bare innrømme det jeg da,

at Korse er meg....hehe

BLÆH vimsemamman og seirende glede,jeg LURTE dere!!!!

hihihihihih

Å nå blir jeg vel banka.....hø hø høø.....

men innrømmer at jeg trivdes med nicket....sukkh

Skrevet

Men du lurte ikke en rev som har blitt lurt før! c",)

Skrevet

Hihihi, gøy med disse nickene:-) Og VI oppførte oss da helt eksemplarisk, så da er det jo bare velstand da:-)

Skrevet

nei,for ræven ga meg jo jobb han....gah...;o)

Skrevet

altså,nå mente jeg ikke at ræven sa jeg skulle gjøre det,men ga meg ideen om korse ;o)

Snille ræven.

vi var snille ja,ingen sure ekle toner.Bare tull og gøy.

Skrevet

Jaha! så det var deg klattis, din luring;-) og jeg som diskuterte akkurat Korse på tomannshånd med eg. hehehe........din lillle luring,

men bare vent:

Den som ler sist ler best ....hohohoho.....

Skrevet

Hihihi.............jeg hadde ikke samvittighet til å holde det hemmelig........og vil ikke at noen skal spekulere.....for det er jo nok av andre nick man kan lure på;-D

Er nok vanskelig å klare å forkle sin særegne måte å skrive på. Ganske lett å gjennomskue;-) Og som Ræven sa her forleden, jeg har da ingenting å skjule for noen! Og det har jeg altså tenkt på....selv om jeg innrømmet det overfor dem altså;-D

Skrevet

Men alle dere hadde jeg jo skjønt, for her har jeg sjekket profiler så det holder... Men den moroa som ikke var så moro i mine øyne? Den har jeg ikke funnet ut av...

Skrevet

Nei, det var det da.........derfor valgte jeg å fortelle at jeg var spøkelsesklatten.....den generelle tonen her inne er positiv, morsom og hyggelig. Men plutselig så dukker det opp noe som er litt annerledes......

Skrevet

luringer ;-) artig med litt lurerier da, det blir man aldri for voksen til :)

men den siste ja, hmm...

Skrevet

Hvilke nick er det vi ikke har funnet ut av?

Skrevet

Rødhetteogulven

hipphurraogmoro

Sara O`Hara, men der var vi nok ganske sikre, og Moderator kastet ut innlegget i løpet av en time......

så er det noen flere som jeg ikke husker....

Skrevet

Rødhetteogulven

hipphurraogmoro

Sara O`Hara, men der var vi nok ganske sikre, og Moderator kastet ut innlegget i løpet av en time......

endaenbaby

Skrevet

Nå skjønner jeg at jeg virkelig er "ute". Synes Hipphurraogmoro ikke var så moro og begynte å lete etter denne personen..

Og så viser det seg at det er enda flere?!

Hm, nei, da skal jeg slutte å spekulere. Bare dumt å gi oppmerksomhet til dummheter og til de som eventuelt ikke skulle tåle at folk kan ha det gøy, uansett tid på døgnet ;-)

Skrevet

Når jeg søker på nicket får jeg ingenting opp.....hmm..??

Skrevet

Nei, det er vel noen som ikke synes vi skal ha det så hyggelig som vi har det da.....

Men la dem drive på, en dag så røper de seg nok, så kan vi sitte og le av det også;.-D

Skrevet

ja,jeg ble jo da ganske spalta jeg da vimsemamman,heheheh

Litt vanskelig å sitte å skrive,med to nick.hahaha =)))

Å jeg prøvde å la svarene komme litt samtidig,for å gjøre rotet komplett.Kniiiis...

Å så snakka jeg med meg selv...jupp,moden for det aldershjemmet vet du =)

Skrevet

Og jeg......Jeg har rett og slett ikke noe alias.

Jeg er bare meg og ingen andre:o)

Men det er jo fortsatt mulig at jeg blir noen andre også.

Det er bare et problem, jeg vet ikke hvordan jeg skifter profil, så da blir det ikke så vanskelig å finne ut hvem det er :o)))

Skrevet

hehehe..........;-)

Fritidsproblemer - vi ? neida, ikke i det hele tatt..........hehe...fortsatt dårlig samvittighet for at jeg ikke bruker tiden på å trene i stedet, men dette er jo MYE morsomere.........

Skrevet

Samme her .......da blir det lett å ferske oss,

eller er vi rett og slett

ulv i fåreklær ? hoho...

Skrevet

Ha, ha, men studerer ikke du data da, MSB..? Tror ikke vi kan føle oss for trygge her på at du plutselig knekker koden ;-) Jeg kommer jo på at jeg har to profiler da. Men mine er jo så like at det neppe egner seg til de helt store sprellene, hihi.

Skrevet

Fikk trena lattermusklene og fingrene jeg da.hahaha

Men greit å avslutte mens leken var god :o)

Skrevet

Du trenger ikke knekke koden før jeg har begynt da.......Ha ha hah ahha

Det står ingen sted i boka om hvordan skifte profil på dinbaby..... Litt rart i grunn:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...