Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 vi driver å øver for harde livet her hjemme... håper ikke jeg glemmer trinnene til den store dagen. Gruer meg litt for å danse foran så mange : )
Vannmann35 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg øvde så vidt litt i går sammen med ei venninne... Nå må jeg få mannen på på å øve - har bare 6 dager da... He, he!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 hi hi jeg må le... vi får fint til å begynne, men når vi skal bytte trinnene å danse andre veien går det mye dårligere!! huff får bare øve da og satse på det beste : )
Mamman til Mari Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Her og trener vi for harde livet... Eller det var feil - litt hver dag. Noen kvelder går det kjempebra, andre helt på trynet... ;-)
sæsti & sebbe Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Hehe, ja vi øver også... Men får ikke helt bestemt oss for sang da.. Skal ikke ha sånn vals (musikken altså), men ønsker heller en som er rolig, men med litt fart i.. Noen her som har noen gode forslag??
pandabjørn Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 vi har ennå ikke begynt å øvd!! men har sett at det er flere forskjellige trinn i en vals så vi vet ikke hvordan vi skal danse ennå har tenkt å ta danser mot vår med bettan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå