Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 sambo vil vente med å teste til helgen så vi er sikre å at vi er over tiden !! enda jeg vet at jeg er over.. hvordan skal dette gå hehe.. spørs om jeg ikke må overtale han litt før om jeg fortsatt ikke har noe tr midt i uken lykke til alle som en som venter å tr eller spire i magen )))
Smykkemaja Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Beundrer deg hvis du klarer å vente sååååå lenge assa....det hadde ikke jeg klart! Lykke til!
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 tusen takk, nei det spørs. men så er det jo også sånn at kommer ikke tr så er jeg rimlig sikker på at jeg er gravid, så da kan jeg kanskje klare å vente.. har aldri hatt noen særlig komplikasjoner eller forsinket tr eller el, men en gang kan jo seff bli den første også... forferdelig spennende det her! tenkte å teste i smug, men da klarer jeg jo ikke å holde resultatet for meg selv uansett hva det blir hehe.. nesten så jeg håper tr kan komme så jeg slipper å vente i spenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå