Spirevipp med go`gutten Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg ville gitt forskjellig grøt morgen og kveld, for å variere og for at babyen ikke skal bli lei av grøt. Jeg har alltid tre grøter i hus, han får alltid Småfolk sin kveldsgrøt om kvelden (den elsker han), også gir jeg annenhver dag av de andre to grøtene til frokost. Men hvis du akkurat har begynt å gi grøt, kan det kanskje være lurt å ikke gi for mange samtidig? Min er snart 8 mnd.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Ja, du kan bare gi samme grøt morgen og kveld:)
aragon Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Jeg gir nesles maisgrøt på kvelden og hipp sin risgrøt med banan og fersken på morgenen. Tenkte at det var lurt å få litt variasjon. Gutten vår er 5mnd, men spiser ikke så store porsjoner enda da.
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 jeg gir to / tre forskjellige grøter men det er småfolk sin god natt grøt på kvelden, og den elsker hun. På morra er det hipp sin grøt og nå har jeg kjøpt den grønne med aprikos eple og pære og den digger hun, den andre hipp sin er bra også. Nestle grøt hater hun. Jeg gir forskjellig for å variere men det er ikke noe galt i å gi samme grøt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå