Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Øynene hennes renner nesten hele tiden og spesielt det ene, så jeg har tenkt at det kanskje kan være pollen... Det har vel vært slik i ca 3 uker. Men innimellom har det også kommet litt gult i et av øynene.... Det klør. Det er ikke mye gult som har kommet. Er det vanlig at det kan komme gult i øynene når man har pollen allergi eller er det mest sannsynelig øyekatar??? Noen som vet?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Høres ut som øyekatar ja...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Hei! Jeg har hatt pollen allergi siden jeg var 1år! Det kan igrunn være begge deler! Når jeg er på mitt værste med pollen kommer det gult i øynene mine, og det klistrer fast øynene mine! Men reis til legen å hør:) Så får du evt øyedråper! Lykke til!
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk for svar...
Regnbuens barn™ . Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Det gule kan godt være pollen som er kommet inn i øyet, og det klør fælt. Forskjellen på øyekatarr og pollen i øyet er vel at katarren gjør at øynene klistrer seg sammen, pollenet ligger på en måte inne på hinna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå