Gå til innhold

Nå er jeg klar....


Anbefalte innlegg

Skrevet

for kamp:) HEIA BRANN:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Brann=) De vinner i dag ja!

Skrevet

Jepp i dag vinner de nok. for i dag er ikke jeg der. har vært å sett de 5 ganger i stavanger, og de har ikke vunnet noen av gangene.. så nå tok jeg til vett og lot vær å reise denne gangen.. hehe:)

 

HEIA BRANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe, morsomt hvis de nå vinner da =)

Skrevet

ja vi får håpe på det beste og at de klarer seg uten oss...hehe

Skrevet

Rondi: ja hvis de gjør det nå, så skal jeg heller love at jeg aldri mer skal reise til stavanger, hehe...

Men holder meg ikke vekke fra de andre borte arenaene. for der har jeg vært både med seier å tap:)

 

Cecelia: ja, spørs om de klarer seg uten støtten vår. misunner de som er der, selv om de alltid taper der. M.T sendte meld til meg kvart i et og spurte om jeg ville være med for var en ledig plass på båten. pluss st den ikke var kommet enda. men litt sent å finne barnevakt da:(

Tar det igjen neste år:)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)

Skrevet

du kan gjespe så masse du vil, hvis du ikke er innterisert så kan du jo bare holde deg unna denne tråden vel????

Skrevet

hahahaha, vi skal knuse de:)

Skrevet

cecelia. kan ikke vi ta det på denne tråden???

Skrevet

nå døøøøøøøøøøøøøør jeg snart.!!!! skjerpings gutter.....

Skrevet

jeg og...er så lei av disse tendensene...men jeg visste jo at det kom til å bli en ordentlig kamp da...men ååå jeg har ikke nerver til dette...

Skrevet

det der var jo ingen ting jo!!!!!!

Skrevet

de må faen ikke skade opdal!!!!!!!!!!

Skrevet

nei då løper eg ned å tar de...!!!

Skrevet

tror vi må røyke etterpå....

Skrevet

mjelde må bytte ut solli i pausen...han bommer jo på alt jo

Skrevet

Heia VIKING!!

Skrevet

pisser på viking vi!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hehehe:P

Skrevet

å Bergen by, å Bergen by

e nydelig, e nydelig

å Bergen by e nydelig

vi har HANSA øl å daier

 

å Bergen by e nydelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):)

Skrevet

nå ryker det sikkert snart:(:(

Skrevet

åååååååååå, nå er jeg så lei meg for at jeg ikke reiste:(:(

Skrevet

jaja...vi vant no i hvert fall:) får trøste oss med at vi slipper reisen hjem igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...