Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jepp i dag vinner de nok. for i dag er ikke jeg der. har vært å sett de 5 ganger i stavanger, og de har ikke vunnet noen av gangene.. så nå tok jeg til vett og lot vær å reise denne gangen.. hehe:) HEIA BRANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cecelia & jentene Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 ja vi får håpe på det beste og at de klarer seg uten oss...hehe
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Rondi: ja hvis de gjør det nå, så skal jeg heller love at jeg aldri mer skal reise til stavanger, hehe... Men holder meg ikke vekke fra de andre borte arenaene. for der har jeg vært både med seier å tap:) Cecelia: ja, spørs om de klarer seg uten støtten vår. misunner de som er der, selv om de alltid taper der. M.T sendte meld til meg kvart i et og spurte om jeg ville være med for var en ledig plass på båten. pluss st den ikke var kommet enda. men litt sent å finne barnevakt da:( Tar det igjen neste år:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 du kan gjespe så masse du vil, hvis du ikke er innterisert så kan du jo bare holde deg unna denne tråden vel????
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. mai 2008 #11 Skrevet 25. mai 2008 cecelia. kan ikke vi ta det på denne tråden???
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. mai 2008 #12 Skrevet 25. mai 2008 nå døøøøøøøøøøøøøør jeg snart.!!!! skjerpings gutter.....
Cecelia & jentene Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. mai 2008 jeg og...er så lei av disse tendensene...men jeg visste jo at det kom til å bli en ordentlig kamp da...men ååå jeg har ikke nerver til dette...
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. mai 2008 #15 Skrevet 25. mai 2008 de må faen ikke skade opdal!!!!!!!!!!
Cecelia & jentene Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. mai 2008 nei då løper eg ned å tar de...!!!
Cecelia & jentene Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 25. mai 2008 mjelde må bytte ut solli i pausen...han bommer jo på alt jo
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. mai 2008 #22 Skrevet 25. mai 2008 å Bergen by, å Bergen by e nydelig, e nydelig å Bergen by e nydelig vi har HANSA øl å daier å Bergen by e nydelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 25. mai 2008 #24 Skrevet 25. mai 2008 åååååååååå, nå er jeg så lei meg for at jeg ikke reiste:(
Cecelia & jentene Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #25 Skrevet 25. mai 2008 jaja...vi vant no i hvert fall:) får trøste oss med at vi slipper reisen hjem igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå